טוב אני כבר ממש לקראת קנייה של הגטס אמתי אבל עושים לי קצת בעיות במחיר, בכל מקרה חשבתי ללכת לכיוון אחר לגמרי לפיאט פונטו גראנדה שלפי מהשהבנתי הרבה יותר חסכונית השאלה אם היא עושה יותר בעיות, נמצאת יותר במוסך ככה שגם אם הדלק שלה יהיה מוזל יותר אז זה לא יחסוך כל כך הרבה
ועוד שאלה אם כבר אני הולך על הפונטו לא נראה לי שאני יסתדר עם הרובוטי, ומנוע 1400 הילוכים לא מצאתי, בקיצור מנוע 1250 ידני ברכב הזה זה סביר מבחינת דלק ושאר הדברים או שלא להתקרב להתעקש על מנוע 1400 ידני?
דרך אגב התקציב שלי הוא עד 40,000 שקל