שלום לכל הנהגים והנהגות,
זקוקה להמלצתכם לרכב משפחתי בינוני, ק"מ נמוך סביב 50K ומטה, בקרת שיוט אדפטיבית (נהגת עם חולשה למהירויות גבוהות),
עדיף רכב גבוה, חסכוני בדלק (17 ק"מ לליטר ומעלה), תקציב 75-80K, ילדים עם בוסטרים מאחור.
יש לי העדפה לקיה נירו אך לאחר שיטוטים הבנתי שבתקציב זה אפשר להשיג רק 130K ק"מ ומעלה בליסינג,
החלטתי לפתוח את הראש ולהעזר במומחים שלא מאכזבים.
מצרפת טבלת צריכת דלק לרכבים שבדקתי - צריכה ממוצעת של 2000 ק"מ בחודש.
תודה לכולכם מראש.
רכב
צריכה לליטר
צריכה חודשית בליטר (2000 ק"מ לחודש)
מחיר דלק לחודש
קיה נירו
26.3
76.05
₪ 479.09
יונדאי איוניק
25.6
78.13
₪ 492.19
הונדה סיויק
21.2
94.34
₪ 594.34
מזדה 3
17.2
116.28
₪ 732.56
ניסן קשקי
17.9
111.73
₪ 703.91