Jump to content

יצחק אילן

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יצחק אילן

  1. כאן אילן שמתי לב כי ממצב עמידה למצב נסיעה הקאיה מתאמצת הטורים עולים אבל האוטו זז לאט או בכלל לא ורק לאחר מכן הוא מתחיל לנסוע כאילו ההילוך מחליק. אגב עם ההילוכים 1 ו 2 אין בעיה .
  2. הבן שלי ניסה לנסוע בהילוכים 1 ו2 באוטומט וכאשר העביר לd שם לב שהגיר רועד ורק לאחר מאמץ עוברים ההילוכים. השאלה האם זה קרה בגלל שהוא ניסה לנסוע בהילוכים 1 ו2 ? ומה עושים לתיקון המצב? רכב קאיה מנטור 2002
×
×
  • תוכן חדש...