שלום, אני מחפש אוטו יד שניה לסטודנטים לנסיעות עירוניות בעיקר.
תקציב: 25,000-30,000 עדיף להתקרב ל-25K
רק אוטומט - לא ידני.
הסתכלתי על כמה אפשרויות:
- פולקסווגן פולו 1.4 שנים 2003-2005
- דייהטסו סיריון - 1.3 שנים 2003 - 2005
- פורד פוקוס 1.6 2006 (אני יודע שהוא גדול יותר, אבל זה לא בהכרח בעיה)
אשמח להצעות אחרות, או לחוות דעת על הדגמים שאמרתי.
תודה!