שלום לכולם
היום באתי להכנס לאוטו כרגיל, ע"י לחיצת כפתור מרכזי בשלט, 4 מספרים, ושוב לחיצה על המקש האמצעי. בד"כ האוטו מצפצף כאשר הוא נפתח. היום הוא גם לא צפצף, וגם לא נפתח. ניסיתי לשחק עוד קצת עם השלט, עד שלחצתי על המקש שמסומן "2", ואז שמעתי את הנעילה נפתחת, אבל ללא צפצוף, נכנסתי לאוטו ונסעתי כרגיל. כשרציתי לנעול, לחצתי כרגיל על מקש "1" , ושוב, האוטו ננעל אך ללא צפצוף הנעילה הרגיל.
מישהו יודע מה הבעיה או איך מסדרים את זה?
תודה רבה מראש
לימור