Jump to content

David36

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי David36

  1. יותר תיקתוק, ומרגיש את זה בדוושת הגז
  2. שלום לכולם ! ברצוני לשתף אתכם ולעזר בעצתכם קניתי לא מזמן פורד פוקוס 2009 4 דל' לאחרונה הבחנתי ברעש מוזר בתחילת נסיעה ,(רק לאחר ההתנעה בלבד) בדוושת הגז. רעש של שתי שניות לאחר החלפת הילוך הראשון בלבד. אני מנסה למצוא פיתרון לבעיה.. אולי מישהו מכיר את הבעיה ? שמע עליה? אשמח לעצות ועזרה!
×
×
  • תוכן חדש...