שלום חברים,
אני צריך עצה בקניית רכב של 7,
התקציב שלי מאפשר עד 35 אלף ש"ח.
הכי חשוב לי זה אמינות (כמה שפחות מוסך) וצריכה נמוכה יחסית של דלק.
יש לציין שאני לא נובע כל כך הרבה, אך בכל זאת הנ"ל חשוב לי.
הציעו לי פיגו 306 ואני חושש מהבעיות חשמל.
וכן הציעו לי אופל (איך קוראים לדגם? פזרה?) אבל הבנתי שהטיפול בו מורכב ולפחות בחלק מהטיפולים צריך מוסך מורשה של אופל. כמו כן חלקי החילוף יקרים. בקיצ, זה לא יפני.
אשמח מאד לסיוע,
תודה מראש.
אביעד