א. אם טעיתי במהות תפקידו של רפי לין בפורום הנ"ל , אני מתנצל , אך זה אינו גורע מעשייתו הברוכה.
ב. אני לא עושה פרסום למוסך אלא ממליץ עליו בחום , במיוחד אחרי ששני מוסכים מורשים , "שתו" לי 4000 ש"ח והשאירו אותי בלי כסף ועם טרקטור.
אין לי מניות במוסך ולא רווחים ולא הטבות שיגרמו לי לפרסם , הטיפול הבא עוד שנה ב 100,000 .
אני ממליץ בחום כיוון שהתמורה והתוצאות מצדיקות את ההמלצה .
שני מוסכים נוספים בירושלים שאינם מוסכים מורשים של פיאט , על אותה בעיית גיר , האחד שלח אותי להמשיך לנסוע כאילו הכל בסדר , השני רצה להחליף את כל הגיר והסכום בהתאם .
היחיד שאיתר את הבעיה ופתר אותה זה חיים מהמוסך , אז לאלו שצעקו לגבי הפרסום כנראה שיש להם אינטרס במוסכים שלא עומדים באותה רמת שירות ואמינות של המוסך ביהוד .
ועם מנהלי האתר מתנגדים לפירסום , כמנהלי האתר אתם רשאים מבחינתי למחוק את ההודעה המקורית במידה והיא אכן מהווה בעיה .אבל האם זו לא מטרת האתר להציג אלטרנטיבות טובות לרווחת בעלי הרכבים .