Jump to content

michalvedror

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי michalvedror

  1. שלום לכולם, אנחנו מחפשים לרכוש סוברו b4 (סטיישן) שכבר מותקנת בה מערכת גז. בשילוב של התקציב שלנו (30,000 ש"ח לכל היותר) והרצונות שלנו, זה יהיה b4 סטיישן 2004 ומעלה. מה שאומר שהקילומטראז' גבוהה. כבר ראינו מס' רכבים עם הנתונים האלה - סביב ה- 300,000 ק"מ שנת 2004/05 וכולם עברו שיפוץ/החלפת מנוע וגיר. מה שמפתיע אותי זה למה מנוע הולך אחרי 200,000/300,000 ק"מ? קראתי בכמה פורומים ואומרים שהמנוע בוקסר (של ה b4) יכול לשרוד גם עד 700,000.. אשמח לחוות דעת מנסיון אישי / הפניה לפורומים שמדברים על אורך חיי מנוע (לא מצאתי...) האם יכול להיות שהשימוש במערכת גז מקצרת את אורך חיי המנוע? (למרות שגם על זה קראתי שהסוברו עובדות מאוד טוב עם מערכות גז...) כל אינפורמציה בנושאים האלה, תתקבל בברכה. תודה !
  2. גם אנחנו עם סופר לנסר 94.. בעבר קרה שהניע ולא הניע.. בסוף העברנו לניוטרל במקום 'פארקינג' ואז הניע בלי בעיה. אני לא זוכרת מה היה התיקון בעקבות זאת אבל זה מיקד אותנו כשניגשנו למוסך.. בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...