Jump to content

ShurikSTi

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של ShurikSTi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תישאר עם ה S.Drive!
  2. שלום לכולם, שמי אלכס יש לי impreza STi אוטו אהבת חיי, וגם אוטו חברה Seat ibiza FLOW 1.2 TSi אני מתעניין בכל הקשור לשיפורי רכב, למרה חיצוני, ואודיו ברמה לרכב. את כל הדברים אני עוסה בעצמי. מעוניין לילמוד דברים חדשים בהזרת הפורום. תודה
×
×
  • תוכן חדש...