שלום,
היום נכנסתי לרכב והבחנתי בכמות מים ענקית בצד הנהג על השטיח, מים הוצאתי את השטיח וראיתי שמתחת רטוב ממש ספגתי מיים עם סמרטוט ושמתי מגבת שתמשיך לספוג.
המיים הם בצבע שקוף, כמו מים רגילים. החלון לא הושאר פתוח ולא הדלת.
מה יכולה להיות הסיבה לכך? ומה לעשות? אודה לעזרה