Jump to content

Xeinok

  • הודעות

    49
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Xeinok

  1. המרחק בין המכשיר לכבל הוא משהו כמו חצי מטר הצליל לא חזק במיוחד שומעים אותו רק שהמערכת לקראת הפול ווליום ואין מוזיקה ברקע אז אתה אומר שאם יהיה לי כבל עם הפלובה הזאת באמצע לא היה רעשים בכלל?
  2. כשאני מחבר פלאפון למטען + למערכת דרך כבל AUX יש רעש סטטי מהמנוע כשאני מנתק את המטען אין רעש איך אפשר לסדר את זה?
  3. Xeinok

    suzuki jimny

    תודה .. כמה עולה שם בדיקה בערך?
  4. Xeinok

    suzuki jimny

    אם תוכל להזכר בשם ולרשום אותו פה זה יעזור לי מאוד .. תודה
  5. Xeinok

    suzuki jimny

    אשדוד
  6. Xeinok

    suzuki jimny

    אז לפי מה שאתם אומרים האוטו אמין אבל בגלל הקילומטרז הגבוה לא להתקרב אליו? ומה המחירון של אוטו כזה?
  7. סוזוקי גמני שנת 2008 צבע כסף מטאלי עשה 220000 יד 2. עלות 30000 . אם האוטו חיצונית ומכנית ניראה בסדר שווה המחיר למרות הקילומטר הגבוה?
  8. טוב אז ככה החלפתי את כל הפלגים המנוע עובד כמו שעון ( 2 היו ניראים שרופים השאר ניראו תקינים , עלות תיקון של 125 שקל 5 פלגים) תודה בכל מקרה לאנשים שהגיבו .
  9. תעזרו לי אנשים זה חשוב..
  10. http://images.forum-auto.com/mesimages/296642/VWGolfIVV5Confort.Moteur.jpg ככה האוטו ניראה מתחת למכסה בדיוק אותו דבר
  11. יש ברשותי GOLF V5 150HP 2001 Automatic עכשיו האוטו התחיל לגמגם לפני כמה ימים ישר חשדתי בכבלי הצתה ופלגים ( הכי הגיוני ) לקחתי אותו לבדיקה על מחשב המחשב גם החזיר תשובה זהה .. עכשיו הפלגים והכבלים הוחלפו לפני שנה ( אורגינלים ). בדיוק שאני בא לצאת מהמוסך פתאום מתחיל לי רעש מהפולי מנוע ויוצא עשן . אחרי 3 דק ככה זה הפסיק הבנתי שהפולי עומד למות ( זה מה שהמוסכניק אמר ). עכשיו יש לי כמה שאלות . 1. איך אני בודק איזה פלאג ואיזה כבל בדיוק לא טוב. 2. מאיפה לקנות פלאגים וכבלים במחיר טוב ובאיכות טובה. 3. איך אחרי 7 אלף קילומטר ( שנה אצלי ) הלכו שוב הפלאגים והכבלים ( מדובר בוודאות על 2 בוכנות שלא עובדות מתוך 5 ). 4. איך משפצים תפולי והאם כדי. 5. כמה עולה פולי חדש ומאיפה תודה לכל העוזרים
  12. האוטו בריא נוסע כמו שצריך אבל מידי פעם האוטו לא מניע ( לוקח כמה סטרטרים לפעמים פעמיים ולפעמים 30). הלכתי לכיוון הדיאגנוזה ושם הוחלף באוטו כבר 2 חיישנים ( חיישן חום , קאנק ) בנוסף לזה הוא אמר לי שהמצבר מקצר וגם זה הוחלף לחדש. עכשיו האוטו עדין אותו בעיה . וגם קורה לפעמים שהאוטו נכבה באמצע נסיעה אחרי שמאמצים את האוטו ( 5000 -6000 סלד) מה ניראה לכם הבעיה?
  13. Xeinok

    סופה שלי

    רעשים מאיזה בחינה . כשאתה מזיז תהגה ? נותן גז. משלב 4X4 ? לא נתת לנו שום דבר לאבחן תבעיה
  14. גם לי יש מגנום. אז ככה מכיוון שיש לך גיר גיל אין צורך בניוטרל . פשוט תחלץ קלאצ' שלב 4X4 תדלק מנורה של 4 צמיגים בצבע ירוק ואז תתחיל לנסוע . במצבים קשים אני ממליץ לך לשלב הילוך 4X4 LOW . וגם נעילה באמצעות כפתור שיש לך בצד שמאל של ההגה מין כפתור בצורת מלבן בצורה אנכית עם מנורה כתומה.
  15. אז כרגע איזה מוצר המועדף עליכם?
  16. אין לי מושג סתם ציינתי פוליש כי יש שריטות קטנות כאלה מעצבנות . ואיזה וובקס אתה ממליץ ופוליש?? טובים למה קניתי פוליש שלא עשה כלום סתם חרטה שריטוט ממש חלשות שבקושי פגעו בשיכבה אחת של הצבע לא מוריד .
  17. איזה פוליש אתם ממליצים לצבע מטלי כסוף.? וגם ווקס
  18. ואללה מסכים איתך רעש דומה לקומפרסור . סבבה תודה
  19. לא לא רעש כזה . רעש של המנוע רק ביותר חזק בהרבה . לא רעש חריקה של חגורות ודברים כאלה
  20. יש לי רעש בהנעה הראשונה של הבוקר למשך דקה שתיים רעש ממש חזק , ואחרי דקה שתים נגמר ובככה לכול היום עד ששוב הוא נח לו לילה שלם ונדלק שוב. לא חסר שמן מנוע , שמן מנוע אורגינלי 5 40 . מה ניראלכם הבעיה?
  21. שלי זה ה150 כח סוס גיר אוטומטי, אבל האוטו משוגע ממש חזק יחסית לאוטו הזה ספציפית נסעתי על אותו דגם אותו שנה באוטו אחר חלש בהרבה
  22. לא מזמן שמתי גיר חדש אוטומטי , עם אחריות לשנה
  23. יש ברשותי גולף V5 . 4 הילוכים, רציתי לשאול אם אפשרי להוסיף טורבו למנוע, אם כן האם זה חוקי , וכמה זה יעלה לי כול הסיפור בערך. והאם זה ישפר בצורה משמעותית תכוח, ותצריכת דלק
×
×
  • תוכן חדש...