Jump to content

lior2911

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי lior2911

  1. מורן תודה רבה! 1. לגבי ה"מיצוי" שהזכרתי... זה יכול להיות גם תשיששות. אני בא בעמדה שכבר הייתי בכמה וכמה מסלולים (אפילו עם רכבים מהנים) וביליתי מספר שעות על מסלולים שונים, חשוב לציין שחייתי מספר שנים בארה"ב וידעתי לנצל את זה. ומי פה באה השאלה הזאת, מה שגם מסלול כל כך ארוך רק מקשה על הנהיגה ומעייף מאוד! בכל יתר דבריך הסכלתי ולקחתי לצומת לבי! תודה
  2. תתבגר
  3. MorN קראתי את ההודעה ששלחת לי. אך מכוון שאני משתמש חדש בפורום אני לא יכול להחזיר לך הודעה בחזרה. בכל אופן המון תודות על היתיחסות שלך!!
  4. תודה על השיתוף!!! ממש מעורר קינאה חיובית ודירבון להגשים את החלום הזה!! הכתיבה שלך ממש מעבירה את החוויה, מה שהופך את זה לעוד יותר מעניין! ומכוון שאתה בעל הניסיון הרב בתחום (אחרי הכל 10 פעמיים לא הולך ברגל....) יש לי מספר שאלות... 1. אחרי כמה הקפות מגיעים למיצוי? נצא מנקודת הנחה שזאת הפעם הראשונה במסלול. 2. כמה ימים אתה ממליץ להקדיש לתכנון החוויה. (טיסה מסלול נטו וחזרה) 3. רשמת מחיריי הקפות שמעוד עזר ונתן אינדיקציה מעולה. אתה יכול לתת מחירים משוערים להשכרות רכבים שונים לפי ניסיונך ושהשכרת בעבר? (אני לא מצפה לסכומים מדוייקים אבל +/- יכול לעזור לשכלול עלויות) 4. איזה טיפים של עשה ואל תעשה אתה יכול לתת? כגון: תקופה בשנה להגיע? מה מומלץ לבדוק לפני? ועוד כל מיני נקודות רציונליות שחוויתה על בשרך המון תודה מראש. חשוב לי לציין שאני ממש מתכנן נסיעה למסלול (מתנת יומהולדת לעצמי בנובמבר) וכל שאלותי הם כדי לקרב את החלום ולא סתם לבלבל לך בשכל.:lol:
  5. למר אדון חבוב... לפי איך שזה ניראה השרשור הזה לא הולך להתקדם לשום מקום, לבוא ולהתעניין ברכב זה נחמד ויפה אבל אם אתה רוצה לקבל יותר עזרה אתה צריך לתת יותר פרטים שמדברים אלייך, אני יתן דוגמא איזה הנעה אתה מעדיף? קדמית? אחורית? Awd? איזה צורת מרכב? 2 דלתות? 4 דלתות? תיבת הילוכים? (לדעתי לזה יש רק תשובה אחת) האם האוטו יהיה כרכב שני להנאות או יומיומי? בקיצור אני חושב שקיבלת פה מאנשים כמה שמות של רכבים מעוד מעניינים אבל גם שונים לחלוטין אחד מהשני מה שנישאר לך זה למקד את עצמך לאיזה כיוון ללכת ואנחנו נוכל לייעץ לך כדי לחזק את עמדתך בהצלחה
  6. 2004 subaru sti וwrx בפחות כסף ושנתון גבוה 2007 honda s2000* 2008 civic type-R 2008 mini cooper-s 2008 ford mustang v-6 *הs2000 עולה 130000 אבל אחלה רכב המחירים אלה מחירים שראיתי באתר יד-2 ללא סקר שוק, סתומרת... סוג אוטו שנתון הכי גבוה למחיר המבוקש. מקווה שתרמתי
×
×
  • תוכן חדש...