מורן תודה רבה!
1. לגבי ה"מיצוי" שהזכרתי... זה יכול להיות גם תשיששות. אני בא בעמדה שכבר הייתי בכמה וכמה מסלולים (אפילו עם רכבים מהנים) וביליתי מספר שעות על מסלולים שונים, חשוב לציין שחייתי מספר שנים בארה"ב וידעתי לנצל את זה. ומי פה באה השאלה הזאת, מה שגם מסלול כל כך ארוך רק מקשה על הנהיגה ומעייף מאוד!
בכל יתר דבריך הסכלתי ולקחתי לצומת לבי!
תודה