Jump to content

foxana

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי foxana

  1. שלום, אני מחפשת מורה נהיגה טוב וסובלני המלמד על גיר רגיל באיזור ת"א/צפון ת"א. ואם אפשר אז גם אחד שגובה מחיר סביר עבור שיעור. אודה לעזרתכם!
×
×
  • תוכן חדש...