Jump to content

titoman

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי titoman

  1. דווקא לי זה רלוונטי קיבלת השבוע דוח משוויץ על נסיעה במהירות של 70 קמ"ש בכביש של 50 והם מבקשים ממני את פרטי הנהג הנוסע כדי לשמן אותו למשפט. שאלתי האם לחרטט אותם עם פרטים של סבתא או להתייחס בכלל כי אין לי כוונה לסוע לשם בחיי. תודה
  2. היי מה שלומך? איך הסתדר הסיפור הזה בסוף? האם זכרו אותך בכניסה לשוויץ? בברכה
×
×
  • תוכן חדש...