Jump to content

ALY

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ALY

  1. התקשרתי למקום התקנה וביקשתי דיבורית שתתאים לנוקיה ולאייפון 4. נמסר לי שבורי 9040 מתאימה, וניתנה לי הצעת מחיר. כשביררתי באורנג' מה מגיע לי במסגרת השדרוג לאייפון הם נתנו לי הצעה משתלמת, אבל מסרו לי שיש שני דגמי בורי 9040. אחד לנוקיה (ולשאר המכשירים) ואחד ספציפי לאייפון, והם לא יכולים לדעת אם אתקין דגם אחד אם הוא יתאים גם למכשיר השני. זה נשמע לי מוזר. האם זה נכון? המקום בו ביררתי קודם עובד עם אורנג' ומתקין עבורם, והם לא אמרו לי שום דבר כזה כשהתקשרתי לברר על רכישה והתקנה פרטית.
×
×
  • תוכן חדש...