Jump to content

vrchmje1

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vrchmje1

  1. vrchmje1

    מדור איתור "קרובות"

    בס"ד שלום יוחאי. לאבי היקר ז"ל ולי היתה משנת 1984 עד שנת 1992 רם כרמל פורד מודל 1978 בצבע לבן מ"ר 973-807. בשנת 1992 מכרתי אותה לבחור מפתח-תקוה בשם יובל שהיה עובד בגננות עם חבר שלו. האם ידוע לך או למישהו מהחברים היקרים של פורום זה האם הרכב עדיין קיים היכנשהוא? בתודה מראש יצחק
  2. בס"ד לידיד שלי יש סוזוקי S-CROSS חדשה. הרכב הקודם שלו היה סוזוקי SX4. לדבריו הוא מרגיש בתופעה מוזרה בגיר הרציף של הרכב שלו. כשהוא מתחיל לנסוע למשל אחרי עצירה ברמזור או בפקק והרכב נמצא במהירות של עד 20 קמ"ש הוא מרגיש חבטה בגיר,כמו קלאץ' קופץ ברכב עם הילוכים.. חשוב לציין שכשהגיר נמצא במצב ידני אין את זה!!! הוא היה במוסך המרכזי,הגיר נבדק ונאמר לו שגירסת התוכנה תקינה והגיר תקין. האם ידוע למישהו מכם לגבי תקלה כזו? האם זה תקין? ככה צריך להיות גיר רציף בתחילת נסיעה? אודה על תשובתכם כי החבר שלי ממש "לחוץ",והתקלה (?) הזו ממש מורידה מההנאה שלו מהרכב,כי לדבריו חוץ מהתקלה הזו הרכב מצויין! בברכה יצחק
  3. בס"ד שלום לאון ידידי היקר. זו הפעם הראשונה שאני מגיב בשרשור הזה. מה אני אגיד,זה ממש עונג צרוף לקרוא את ההשתלשלות של השיפוץ! כל הכבוד לך על היוזמה ועל הביצוע! ואני אומר את זה כבעליה המאושר לשעבר (בשותפות עם אבי היקר עליו השלום) של רום כרמל פורד סדאן 1978 שהיתה של מנהל הרכב ושופצה ע"י מוסך מנטור/פרוגרס בירושלים בשנת 1984 (היא היתה ברשותנו עד שנת 1992). חוץ מטיפולים שגרתיים ומכללים שהגיע זמנם הרכב לא ראה מוסך!!! קיץ,חורף - הוא תמיד הניע ונסע,אוהו איך שהוא נסע! טוב,אין פלא,עם קרבורטור מוגדל,אגזוז פתוח בולמי גז של מונרו וצמיגי קלבר רדיאליים הוא היה משאיר בעליות לירושלים (אני ירושלמי במקור) מכוניות חדשות! ו... בישורת של שער הגיא היינו מפעילים את גלאי הרדאר במגן שמש השמאלי,מתיישבים על 120-130 קמ"ש,ונהנים לראות את התדהמה על פניהם של נהגים של מכוניות חדשות אותן היינו מסיטים "בעדינות" לנתיב הימני... ועוד לא דיברתי על המושבים המשופרים,חגורות הבטיחות האוטומטיות מקדימה,על מע' השמע המשופרת (אינני זוכר את היצרן אך אז בשנת 1990 היה לה ראש מתהפך,כפתורי טאץ' רכים,דולבי וכו' עם רמקולים בהתאם. אה,היתה גם אזעקת LASER LINE עם גיבוי וגלאי נפח וזעזועים... בקיצור,רכב שלא איכזב אותנו אפילו לא לרגע בכל השנים שבהן היה ברשותנו!!! כולל צריכת הדלק!!! דרך אגב,מישהו יודע היכן נמצאת רום-כרמל בנה מ"ר 973-807 עם פנסי ערפל שחורים מקדימה שנמכרה בשנת 1992 לבחור פתח-תקוואי בשם יובל שעסק בגננות עם שותף שלו" לכן,און יקירי,אני מבין את התשוקה שלך לשפץ רכב כזה,ומתמלא גאווה ישראלית כשאני רואה את הלפני ואת האחרי!!! איך אומרים אצלינו? שתזכה לנסוע בדרכים טובות אמן כן יהי רצון!!! בברכה יצחק
  4. בס"ד שלום לכולם. אני מבקש את עזרתכם בבירור מה עלה בגורלה של הרום-כרמל פורד האהובה שהיתה בבעלות שלי ושל אבי היקר ז"ל. היא היתה לבנה,מנוע פורד,מודל 1978,נקנתה בינואר 1984 ממוסך מנטור/פרוגרס בירושלים (גרנו אז בירושלים) שהיה אז מטפל ברום כרמלים של הצבא ומנהל הרכב וגם משפץ ומוכר כאזרחי (כמו רכב ישראלי ביפו). היא היתה במקור של מנהל הרכב (ז"א שהיה לה מס' רישוי אזרחי,שאם אינני טועה התחיל ב-558),ומס' הרישוי שהיא קיבלה לאחר ששופצה ונמכרה לנו היה 973-807. עם השנים שיפצנו אותה באהבה,טיפלנו בה לפי הספר אצל פיני ופואד ממוסך פרוגרס (שהפך במשך הזמן למוסך מולדת),איבזרנו אותה אצל שלושת האחים המקסימים ואביהם היקר ז"ל מאבי אביזרי רכב בתלפיות (ריפודים למושבים,פנסי ערפל קדמיים,מד סל"ד,זוג מראות צד ספורטיביות לדלתות,מערכת סטריאו משובחת עם זוג רמקולים בהתאם,ותתפלאו-גם מערכת אזעקה LASER-LINE וחלונות חשמל קדמיים של SPAL!!! לא מאמינים? תשאלו את אבי ואלי מאבי אביזרי רכב בתלפיות-הם בטח זוכרים את הרכב שלנו!!!), וכל תיקוני החשמל כמובן נעשו אצל אלי מזרחי היקר בתלפיות. תאמינו או לא אבל חוץ מטיפולים ובלאי רגיל היא לא ראתה מוסך!!! ובכביש ירושלים-ת"א (וגם בעליות) היינו משאירים מאחורינו מכוניות חדשות... בשנת 1992 עברתי להתגורר בפ"ת לאחר שאבי היקר נכנס לבית אבות,ולאחר מס' חודשים מכרתי את הרכב לבחור בשם יובל (בחור עדין רזה וממש גבוה) שהתעסק עם השותף שלו בגננות של גינות של בתים פרטיים (בעיקר בשכונת נוה-עוז). אם זה עוזר,אם אני זוכר טוב,אז ב-1992 היה לאבא שלו טנדר GMC,אם אינני טועה בצבע בורדו (כי אבא שלו הביא אותו לראות את הרכב וגם אחרי המכירה הוא הביא אותו כדי לקחת את הרכב). מהפעמים הספורות שראיתי את הרום-כרמל המתוקה שלנו אצל יובל,ראיתי כי הוא ממש לא שמר עליה (כאב לב...). מה עלה בגורלה מאז? אינני יודע! ניסיתי להיעזר בידידנו היקר יוחאי שנער אך ללא הצלחה. מי יכול לעזור? אם מישהו יודע (גם עם תמונות אם יש),אשמח מאוד (אפילו אם אגלה שהיו היא גרוטאה שזרוקה היכן שהוא-עם כל הכאב לב...). תודה מראש!!! יצחק
×
×
  • תוכן חדש...