אני מאוכזב...
הייתי התקנתי צמיגים שילמתי ואחרי שלושה חודשים של דיבורים נאלצתי להחליף צמיגם במקום אחר.
הרכיבו לי צמיגים באיכות נמוכה וכתוצאה מכך סבלתי מרעידות ורעש מטורף ואמרו לי שאני מדמיין.
לאחר התייאשות החלפתי את הצמיגי ללא שם שהרכיבו לי אצל פורטל בצמיגי גודייר ויותר מזה הם עלו לי פחות - את הצמיגים הישנים לא השראתי בפנצריה כי הוא לא רצה לזכות אותי - ובצדק הם היו גרועים.
לסיכום - לא ממליץ, לי לא הייתה חוויה חיובית לא במחיר ולא בשירות.