אני אודי מיהוד וחדש בפורום ובכלל בהתעניינות שלי ברכבים...
רכשתי מזדה 3 חדשה עם מערכת מולטימדיה. הכל מעולה ואחלה אבל!!!
צג המידע המקורי של המזדה לא עובד.
מישהו מבין או יודע מה הסיבה?
מה זה יכול להיות...
עריכת ההנהלה:
תעבור בבקשה על כללי הפורום הטכני בשירשור דביר למעלה, במיוחד סעיף 3, לאחר מכן תוכל לפרסם את השאלה מחדש.