Jump to content

udi3072

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי udi3072

  1. שלום לכולם. רכשתי מזדה 3 2012 וקיבלתי מערכת מולטימדיה במקום הרדיו דיסק המקורי. צג המידע הימני של המזדה לא עובד. יש פס אדום כל הזמן. איך פותרים את זה אשמח לייעוץ ועזרה תודה לכולם אודי
  2. אני אודי מיהוד וחדש בפורום ובכלל בהתעניינות שלי ברכבים... רכשתי מזדה 3 חדשה עם מערכת מולטימדיה. הכל מעולה ואחלה אבל!!! צג המידע המקורי של המזדה לא עובד. מישהו מבין או יודע מה הסיבה? מה זה יכול להיות... עריכת ההנהלה: תעבור בבקשה על כללי הפורום הטכני בשירשור דביר למעלה, במיוחד סעיף 3, לאחר מכן תוכל לפרסם את השאלה מחדש.
×
×
  • תוכן חדש...