שלום לכם
אשמח לעזרה. גנבו לי את הרכב אך לא היה לו רישיון רכב בתוקף. יש לרכב ביטוח חובה+וביטוח מקיף.
שתי שאלות לי אליכם- הראשונה האם אקבל את הכסף מהביטוח על הגניבה? אם כן אקבל האם אקבל את השווי האמיתי של הרכב?
שאלה שניה- חברת הביטוח דורשת הבהרה לגבי החוסר ברישיון רכב בזמן הגניבה.
מה עלי לענות להם? והאם הם ישלמו לי אחרי השאלה הזאת?
אשמח לעזרה מהירה.