Jump to content

Daniel14

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Daniel14

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הכוונה, להתקין ולא להדקין
  2. שלום לכולם, אני מחפש HU עם כניסה לUSB עדיפות גבוה מאוד לbluetooth יש לי כרגע אפשרות לקנות את אחד מהדגמים הנ"ל בערך באותו מחיר, רק שאת הסוני חדש מהניילונים עם אחריות לשנה והאלפיין משומש אך במצב חדש ואחריות עד סוף 2014 איזה מהם עדיף יותר? תודה
×
×
  • תוכן חדש...