שלום,
ברשותי דייהטסו טריוס משנת 2005 עם 110000 ק"מ בערך והבוקר נדלקה לי נורת חיווי שמורה לבדוק מנוע.
ביקור אצל המוסך המורשה, אבחנו תקלה בחיישן החמצן העליון. עלות החלפה: 900 ש"ח חלק לא מקורי (מאיכות טובה) כולל עבודה ומע"מ או 1200-1300 ש"ח לחלק מקורי.
נשמע לי הרבה, עשיתי חיפוש קצת בגוגל ומצאתי סיפורים דומים ומחירים לדוגמה שנראו לי זולים יותר, אבל לא ידעתי איך לאתר את החלק המדויק שאני צריך.
איך אני יודע למצוא את הדגם של החלק שאני צריך ואיפה כדאי לבדוק מחיר בארץ או בחו"ל?
במידה ואני רוכש את החלק, כמה בערך צריכה לעלות החלפת חיישן כזה בטריוס?
אשמח אם תשתפו מנסיונכם,
תודה,
עמי