אז כך, זוהי תמונה עכשווית, כאן רואים את הנסועה של 113 ק"מ מהתדלוק, ובמד הrange יש יתרה של 243 ק"מ לעומת הנתון של 9/9 במיכל הדלק, כך שברור שיש כאן משהו מוזר. (ההגיון אומר שאו שיתן לי יתרת מרחק ע"פ אופן נהיגתי העכשווית, או ע"פ הטנק האחרון, אך כאן גם אם נאמר שהוא מראה לי ע"פ אופן הנהיגה מייצור הרכב - אז גם אם הבעלים הקודמים היה יותר אגרסיבי ממני, זה היה מסביר פער של עד 30% ולא פער של 100%, כי הוא מראה של על יתרת נסועה בזמן תדלוק של 370 ק"מ בזמן שאני מגיע ל700+)
מד הrange לא ניתן לאיפוס. ברכב זה כל מד של מחשב הדרך מאפסים בנפרד (זמן, צריכה עכשווית, צריכה ממוצעת ועוד)
פתחתי וסגרתי את מכסה הדלק וסגרתי בעוד הסוויץ מנותק (כדי שיחשוב שתדלקתי) ולא התאפס.
כמובן שמה שנותר לי כעת זה לנסות כמה תדלוקים אמיתיים עם סוויץ סגור ולראות אם חוזר לעצמו לפני שאגש למוסך. (לא אלך במיוחד אלא אחכה לטיפול הבא למרות שאני פרפקטציוניסט...)
יתכן שניתוק חיבור המצבר יתן לי איפוס, או שלא רצוי לשחק בזה?