Jump to content

beni7levi

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי beni7levi

  1. קודם כל המון תודה על התגובות המהירות סלילי הצתה הוחלפו.. אגב, מתח מגיע אל סלילי ההצתה.
  2. לא הבנתי את שאלתך.. מה הכוונה ב"נקודה מתה עליונה"? מה הקשר?
  3. שלום, ברשותי סוזוקי בלנו שנת 2000. לאחר החלפת מצבר הרכב נסע שלושה ימים רגיל לחלוטין. לאחר חניה בת שמונה שעות לא הניע (יש סטרטר אך הרכב לא מניע). בדקתי במוסך וראיתי שהמשאבת דלק עובדת, חיישן קראנק וחיישן גל זיזים הוחלפו. יש סטרטר אך אין ניצוץ. אציין גם שנורת ה- check engine מהבהבת והחיבור ל- OBD לא מצליח (אין תקשורת). אשמח לעזרה ממי שחווה את אותו הדבר והצליח לפתור את הבעיה. תודה מראש, בני
  4. שלום! יש לי רכב מסוג סיטרואן ברלינגו שנת 2003 שאינו מניע בכלל כלומר לא פמפום ולא דחיפה. בית פילטר סולר חדש לגמרי, מצתי החימום חדשים, אין אויר במערכת, סטרטר חזק, ועדיין הרכב לא מניע. אשמח לעזרה ממישהו שעבר את אותה תקלה ויכול לעזור תודה!
×
×
  • תוכן חדש...