Jump to content

גילית

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גילית

  1. שלום, קניתי רכב סוזוקי בלנו שנת 96 מנוע 1600 בתצוגת הילוכים ליד המוט הילוכים נשבר הפלסטיק(מה שמראה את אותיות ההילוכים). האם יש לדבר הזה שם?????אם כן מאיפה קונים ? דבר שני, התריסים במזגן שבורים שווה לתקן? אם כן מאיפה וכמה בערך זה צריך לעלות? בברכה
×
×
  • תוכן חדש...