גלשן חובב
-
הודעות
22 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי גלשן חובב
-
משפחתית עד 80K לא היברידי, לא רובוטי, לא טורבו
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
צריך משפחתי בגלל נסיעות עם כל הילדים אחת לשבוע לפחות...- 7 תגובות
-
- 1
-
-
משפחתית עד 80K לא היברידי, לא רובוטי, לא טורבו
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אנחנו מקבלים החזר ביטוח מהעבודה ולכן לא פקטור בשבילנו. ספורטאז 2.0 לא גיר רובוטי? איך הקוריאניות מתיישנות ביחס ליפניות? מבחינת צבע, פלסטיקה וכו' -
אשמח להכוונה למשפחתית עד 80K. רכב שני במשפחה (לאשתי) כ17,000 נסועה בשנה בעיקר בן עירוני. דגשים: אמינות, נוחות נסיעה, מערכות בטיחות מתקדמות, צריכת דלק סבירה, מושב אחורי סביר. מתכוון להחזיק את הרכב מעל 5-6 שנים ולכן חשובה האמינות ולכן גם לא רוצה להתעסק בעתיד עם החלפת סוללה. חשבתי על האופציות הבאות: 1. מאזדה 3 2019-2020. (צורה חדשה) 2. טויוטה קורולה- לא היברדית 2019. 3. סובארו xv 2018-2019 מה אומרים? יש עוד אופציות? ומבין האופציות מה נראה לכם מוצלח יותר.
-
כתמי צבע בפז'ו 5008 חדשה צבע לבן פנינה
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה אני אלך עם זה למרכז שירות של לובינסקי. נראה מה יגידו/ יעשו- 4 תגובות
-
- 1
-
-
כתמי צבע בפז'ו 5008 חדשה צבע לבן פנינה
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נראה לך שסביר שיקרה ברכב שבוע אחרי שקבלתי אותו? יכול להיות שזה קרה בהמתנה בנמל? -
שלום חברים לפני כשבועיים קבלתי רכב חדש מהיבואן, פז'ו 5008 צבע לבן פנינה. כבר מהתחלה היו מן כתמי לכלוך בדלת תא מטען, ומספר ימים לאחר שקבלתי ניקיתי אותה וגיליתי שאלה כתמים שלא ניתן להוריד. מישהו נתקבל בתופעה דומה? צירפתי תמונות, פסים לאורך הדלת תא מטען.
-
מתעניין ברכב פנאי/ג'יפ משפחה 5 נפשות תקציב 60K-80K
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
למרות שזכה ברכב השנה הקקטוס קטן מדי לטעמי למשפחה של 5 נפשות. 3 ילדים מאחורה די סיוט. מה גם שלא רוצה לקנות רכב חדש מהחברה. (לא אוהב לספוג את הירידת ערך המיידית של הרכישה) למה מעדיף פורסטר על אאוטבק? האאוטבק לא יותר מפנק/ חזק? איך הביצועים של הקשקאי 1.6 ידנית ביחס לאאוטלנדר ולסובארו? -
מתעניין ברכב פנאי/ג'יפ משפחה 5 נפשות תקציב 60K-80K
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה לגבי הסוברואים? פורסטר ואאוטבק?- מישום מה נראה לי שהן הכי אמינות מבין האפשרויות וגם הביצועים טובים. האם ההונדה רכב כזה מוצלח? הוא לא סתם יקר?! -
שלום מעוניין לרכוש רכב למשפחה בת 5 נפשות. אני מאוד רוצה ללכת על רכב פנאי/ ג'יפ, בעיקר בגלל המראה ובגלל הגובה על הכביש, אולם יש לי מעט קצת חששות מהעלויות העתידיות של כלי הרכב האלה. תחזוקה, צמיגים, ביטוח וכד'. כמובן שאני מעדיף שנתון גבוה יחסית (2010 וצפונה). הנסועה שלי בערך 15K בשנה. תקציב: 60K-80K. כלי הרכב שקיטלגתי בבדיקה הראשונית הם: קשקאי (אולי הידנית אפילו), סובארו אאוטבק, יונדאי טוסון, סובארו פורסטר, הונדה crv, מיצובישי אאוטלנדר. א. אשמח לשמוע על עצתכם מניסיונכם בכלי הרכב האלה. ב. אם יש לכם הצעה אחרת אשמח גם לשמוע. תודה
-
המלצה לרכב שני (לאישה)- 40K+- אמין וחסכוני
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
למען האמת היה לי את הרכב הזה- מאוד נהנתי ממנו עד שבמילואים בעזה, בקיץ האחרון, הרכב נפגע מפגיעה ישירה מפצמ"ר והלך הרכב. אני מחפש רכב קטן יותר, מאחר ואת כל הנסיעות המשפחתיות אנחנו עושים עם הרכב שלי (פלואנס דיזל 2011). אשמח אם תוכל להמליץ על כלי רכב אחרים. -
המלצה לרכב שני (לאישה)- 40K+- אמין וחסכוני
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על ההסבר המפורט. האם חשבתם על סיריון? פורד פיאסטה? משום מה אני חושש מפיאט, אבל כבר רץ לקרוא את הסקירה של בעלך. -
אהלן זקוק להמלצתכם לגבי רכב שני למשפחה, נסועה שנתית כ-18 אלף (בעיקר בינעירוני), רכב אוטומטי. הרכב צריך לשמש את אשתי כרכב שני, עדיפות לבגאז' סביר כדי שעגלת תינוק תוכל להיכנס. חשוב לי שהאוטו יהיה אמין ושיהיה יחסית נוח. חשבתי על מזדה 3, i20. אשמח לשמוע עוד הצעות. תודה
-
תקלה חוזרת- פלואנס דיזל נורת חיוי נדלקת anti pollution
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון- המוסך בדק ואמר שהלך האינג'קטור הרביעי- הם העבירו בקשה להחלפת אינג'קטור במסגרת אחריות. נשמע לי מוזר כל הסיפור הזה. -
תקלה חוזרת- פלואנס דיזל נורת חיוי נדלקת anti pollution
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמו כן המוסך לקח על עצמו את ההחלפה של האי גקטורים, הכניס את זה באחריות ולכן אני צריך לעבוד איתו עד שיפתרו את את התקלה, לפחות כך אני חושב. -
תקלה חוזרת- פלואנס דיזל נורת חיוי נדלקת anti pollution
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הנורה דלוקה באופן קבוע. -
שלום ברשותי רנו פלואנס דיזל, עלייה לכביש 12/2011, רכשתי אותה לפני כחצי שנה, נסעה 50,000 ק"מ עד כה, ללא בעיות מיוחדות. לאחר טיפול של סוף האחריות וטיפול תקופתי החלה להידלק נורת חיווי anti pollution, נגשתי למוסך מרכזי בראשון לציון ואמרו לי שהלכו לי 2 האינג'קטורים, המוסך החליף את 2 האינג'קטורים- אך הבעיה חוזרת על עצמה. למישהו יש מושג מה לעשות? למישהו קרה משהו כזה? המלצות? אני גם מפחד לנסוע עם הרכב ככה, למרות שהמוסך אמר שאין בעיה לנהוג. אני רוצה לציין שאני מתדלק בתחנת סונול (גולד דיזל) ברחוב סחרוב בראשון לציון. אודה לעזרתכם.
-
רכב קטן- ידני, אמין, חסכוני, נוחות נסיעה סבירה. נערך
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
עברתי על היאריס, נראה לי שהרכב מאוד יקר ולא בטוח שמצדיק את התועלת שלו. האם נראה לכם איך היאריס מבחינת נוחות נסיעה וחיסכון בדלק ביחס למתחרות שלה? מה גם שיש מעט רכבי יאריס ידניים. -
רכב קטן- ידני, אמין, חסכוני, נוחות נסיעה סבירה. נערך
גלשן חובב פרסם הודעה בנושא של גלשן חובב בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני לא מחפש משפחתית , אלא רכב קטן. בסגנון פולו, פביה, מזדה 2- זו הקטגוריה. חשוב שתהיה חסכונית ועם נוחות נסיעה סבירה +. מעל 100 ק"מ נסיעה ביום!! -
שלום אודה לכם על המלצה לרכב קטן (רכב שני), ידני, חסכוני, אמין ושיחסית יהיה נוח. הנסיעה תהיה בערך- 25,000 ק"מ בשנה כך שחשוב שגם יהיה נוח וגם חסכוני. הכוונה היא לרכב קטן אבל לא לקומפקטיות כגון I10, 107 וכד', צריך שעגלת התינוק תיכנס לתא מטען. טווח מחירים: 30-40. תודה רבה
-
היי ידידה שלי מחפשת להחליף את היונדאי אתוס שלה (יד 1, שנת 2000, קילומטראז נמוך מאוד) ברכב עירוני. הדרישות: 1. נוסעת מעט מאוד- רוב השבוע הרכב בחניה- סדר גודל של 4,000 ק"מ בשנה 2. גיר ידני 3.היא רווקה כך שהיא צריכה רכב קטן ביותר- חניה בתל אביב אין מה לעשות. 4. אמינות- שבמעט שהיא נוסעת שלא תבלו איתו במוסכים בגלל בעיות חשמל וכד'. 5. מחיר- עד 60,000 ש"ח. מאחר והשוק היום מציע לפחות 10 מכוניות שונות בקטגוריה זו (טויוטה אייגו, סקודה החדשה, שברולקט ספארק, מיקרה, פיאט 500, סמארט (תלוי במחיר), 107, אלטו וכ' וכ') הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם והמלצתכם לאור דרישותיה. תודה רבה
-
אוקי, אני מאוד שמח שהנושא עלה ואני רוצה להבהיר כמה נקודות. בדיקת הרכב הספציפי נעשתה בקומפיוטסט ברחובות ולכן בחרתי ללכת לבדוק בסניף זה אלא ללכת לסניף ברמלה. למה בחרתי ללכת דווקא לקומפיוטסט? מאחר ושמעתי המלצות על מכון זה. מה שכן שמתי לב ומציע לכם לקחת את זה בחשבון, במהלך הבדיקה עמדתי ליד הבודק וראיתי שהוא מסתכל בתוצאות הבדיקה שהרכב עבר במכון ברחובות כשבוע לפני- מאחר וזה הרתיח אותי פשוט גערתי בו שזה ממש לא רציני מה שהוא עושה והעמדתי אותו במקום- אז שימו לב!!! לא התרשמתי בכלל מקומפיוטסט רמלה ונראה לי שהבדיקות נועדו לעלות רק על דברים קיצוניים וקטסטרופליים, כגון: שסי, נזילות שמן, פחחות וכד'. למשל, היום כשאני שבוע עם הרכב אני יכול להגיד שהמנוע לא מכוון כמו שצריך (רעידות ברמזור) וברקסים שחורקים, בבדיקה לא נתנו ליקוי לדברים אלה, ובשיחה שלי עם מנהל סניף לוד הוא אמר שייתן לי וואצ'ר לתיקון של כל הפגמים (המליץ להמתין עוד כמה ימים כדי לראות שאני לא "מפספס" שום פגם). לגבי הליסיניג שלקחתי, ראיתי שהיה דיון אם תפעולי או פרטי: אתקן ואבהיר, לקחתי רכב שהיה בליסינג בחברת הייטק אצל נהג יחיד (נתנו לי את שמו ואף את הטלפון שלו כך שיכולתי לשוחח עמו)- עכשיו תחליטו איך לקרוא לזה פרטי או תפעולי.
-
אהלן חברים אני רוצה לשתף אתכם בחוויית קניה ברכישת רכב מליסינג (פרטי לא תפעולי) שהייתה. אגלה לכם את הסוף- היא הייתה חיובית ביותר. בתקופה האחרונה נעזרתי רבות בפורום הזה לצורך רכישת רכב עבור משפחתי (המתרחבת), נהנתי והחכמתי מאוד ולבסוף רכשתי רכב מסוג i30 cw שנת 2009 מחברת אוויס.(סניף לוד, אם אתם קטנוניים). אציין שני דברים: 1. אני לא קשור לחברת אוויס, לא אני, לא משפחתי, לא קרוביי ולצערי גם אין לי מניות בחברה. פרט לחבר בפורום הזה שקרוי תחת השם "גיל מאוויס" לא מכיר אדם מהחברה. 2. אני אדם שמבצע המון בדיקות והתייעצויות לפני כמעט כל דבר שאני קונה, בוודאי ובוודאי כשמדובר ברכב, ויש לי דרישות קפדניות (לפעמים אשתי "מתג'ננת עליי) כך שאם הגעתי למצב בו אני מפרסם חוויית קנייה, אז באמת מדובר במקרה חריג. ראשית אקדים ואומר שבתחילת החיפושים שלי לא חשבתי שארכוש רכב מחברת ליסיניג, התחלתי לחפש ביד 2 מכוניות משפחתיות קומפקטיות אבל סבירות בגודל (פוקוס, קורולה, טידה ואפילו מונדאו) התקציב עמד על 50-70 אלף ש"ח. לאחר זמן מה ראיתי שלכל רכב יש יתרונות וחסרונות והחלטתי ללכת על היונדאי סטיישן. מבחינת תקציב היא עמדה בקצה העליון שלי , אך ידעתי שיש הרבה רכבים מסוג זה בציי הרכב וההנחה הייתה שהמחיר יהיה זול יותר. (בסופו של דבר נרכש ב-65 אש"ח) פניתי לחברת אוויס (בעיקר בגל שהבנתי שהם מטפלים היטב בצי הרכבים) והתהליך היה פשוט, חלק, נעים ושירותי: 1. פגישה ראשונה- נפגשתי עם נציג מכירות שעבר על רשימת הרכבים ומיקד אותי ל 2-3 רכבים ספציפיים. ארך בסביבות השעה וחצי. כמובן שהדגשתי לו שאני רוצה רכב עם בדיקה נקייה לחלוטין וקילומטראז סביר.( הרכב שנקנה נסע 85 אלף והבדיקה שלו הייתה מבריקה) 2. פגישה שנייה- הרכב הגיע לסניף לאחר "הכנה" שעבר במוסך/ מרכז שירות ברחובות- הרכב לא היה נקי או מצוחצח (מבחינת פחחות)- כך שניתן לראות את כל ה"דפקטים" (2 מעיכות קטנות בדלת) 3. לקיחת רכב לבדיקה- לקחתי את הרכב לבדיקה- תוצאות הבדיקה היו כמעט זהות לבדיקה שנעשתה ב"הכנה" ,לפני שהעמידו את הרכב למכירה. טוב או לא, אני לא יודע- לקחתי אותו לקומפיוטסט ברמלה. (לא חארם 500 ש"ח? אבל לא רציתי לקחת סיכון) מיד לאחר הבדיקה העברתי לנציג המכירות רשימת רג'קטים ארוכה כאורך הגלות. למשל (תיקון מעיכות דלת, סגירת דלת תא מטען, צ'ופציק כסוף בידית בלם יד, פס ניקל בטמבון, ניקוי פנסים קדמי, ניקוי תקרת בד רכב, החלפת גומי במסגרת חלונות, החלפת מושב אחורי וכו' וכו' וכו') 4. פגישה שלישית- הרכב חזר מתיקון הליקויים הנ"ל- תיקנו את כל, אבל את כל הליקויים- דבר אחד לא יכלו לתקן אז הורידו לי במחיר. חתימת הסכם והעברת בעלות. במשך כל הרכישה שלי איתם, הם תמיד ענו בטלפון (יש באתר את הנייד של מנהל הסניף) לכל גחמה ובעיה שהייתה, היו נוחים ולא מלחיצים כמו 99% מאנשי המכירות שעובדים בארץ. (וסליחה מראש כל אנשי המכירות...) עדכנו אותי בכל שינוי של זמני הגעת הרכב וכד' וכמובן דאגו שכל הליקויים יתוקנו.(למרות שהם מתחייבים לכך מראש זה נחמד לראות בארצנו עסק שמקיים הבטחות) בשורה התחתונה נהניתי מאוד מהרכישה מסניף אוויס בלוד- אני מציין זאת כי איני יודע איך סניפים אחרים מתנהלים. האם פעם הבאה אקנה שוב בליסינג ובאוויס? אני מאמין שאם לא אקנה רכב מאדם פרטי ואחליט ללכת על ליסינג אזי בוודאי שאקנה שם שוב.
