Jump to content

gilz19

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gilz19

  1. אין מבינים בנושא?
  2. יש לי קולט 94 ידנית ב10 בעזרת ה׳ אני הולך להרכיב את המערכת שלי שכוללת מגבר של jbl gto1004 קומפוננט של מורל טמפו 6 ואחוריים של פיוניר 300 וואט לא משהוא מיוחד... סאב של קיקר cvr12 ומונובלוק אני עוד לא סגור אבל חשבתי על משהוא בסביבות 300 rms (רוצה לנצל את הקיקר שהוא 400 rms ) קודם כל מה דעתכם על המערכת? ולחלק העיקר יש צורך להחליף את האלטרנטור המקורי באחד חזק יותר?(המקורי 60 אמפר עם אני זוכר נכון) כשמחליפים אלטרנטור למשופר יש צורך בהחלפת מצבר? מה העלויות של משופר? יש לי מקום במושבים האחוריים לעוד זוג 6X9 השאלה עם יש צורך בכלל? יש המלצה על איזה מונו במחיר ״סביר״ לקיקר?
  3. קניתי מיצובישי קולט ועשיתי עליה פרויקט של ישור קו מבחינה מכאנית ומבחינה קוסמטית.. בקיצור הרכב עשה נסיעות קצרות לא יותר מזה ועמד בערך חודש באוטו לא היה פול היה קצת מתחת לרבע... כשהלכתי לתדלק היום המחוג הראה לי אפס על האדום ממש תידלקתי בחמישים והמחוג עדיין למטה.. אני חושב על לחסוך כמה שקלים ולנסות לסדר את זה בעצמי למישהוא יש מוסג מה יכולה להיות הבעיה??
  4. תודה רבה הבעיה הייתה בבית מנורה של האור ברקס(מנורה עם 2 מגעים) אחד הכבלים שניכנס לתוך הבית מנורה היתחמם ונמס וגרם לקצר הבעיה טופלה והכל הוחזר למקום
  5. gilz19

    F1-Z התקנה.

    זה סתם שטויות הרכבתי את זה על הרכב שלי בידיוק יומים ופירקתי! לא הרגשתי שום שינוי בביצועים מיבחינת כוח וצריכת הדלק לא הישתנתה....(לא מדוד לפי העין) בקיצור סתם בזבוז של כסף זאת דעתי האישית לפחות
  6. כשאני מדליק אורות ברכב, האור של הברקס נידלק קבוע. אבל כשאני מכבה את האורות הכל חוזר להיות תקין, אור ברקס נידלק רק כשלוחצים על הבררס והכל תקין... מה יכולה להיות הבעיה כי לא ניראלי שזה יונית ברקס כי כשהאורות כבויים הכל עובד פיקס נידלק האור ברקס רק כשאני לוחץ על הדוושה של הברקס. ובלי קשר החלפתי יונית ברקס ליפני משהוא כמו חודש(יונית מקורית של קולט יש לי עוד קולט לחלקים בבית מה שנישאר מימנה לפחות ) הרכב הוא מיצובישי קולט מודל 94
  7. הבנת הניקרא אני מחפש אנג׳ל אייז לקולט שנת 94
  8. אני לא מאמין שאנג׳ל אייז של סופר לנסר מתאים לקולט מסיבה אחת שצורת הפנס שונה.. והאינטרנט מפוצץ באנג׳ל אייז של קולט הצורה החדשה (97 ומעלה) אבל לי זה לא עוזר כל כך אני צריך של צורה אחת ליפני 93-96
  9. קניתי ליפני ארבע חודשים קולט 1.6 94 ידני לפרוייקט יישור קו והחזרת חיים ברכב... קניתי את הרכב והוא היה צריך ראש מנוע..( עוד דברים כמו ראדיטור פילטר ועוד הרבה בעיות חשמל!) עכשיו אחרי הראש מנוע כשאני מניעה את הרכב בפעם הראשונה והוא בניוטרל עומד הוא מעשן עשן לבן כשאני לוחץ טיפה גז העשן מפסיק וחוזר כשאני עוזב את הגז... מה יכולה להיות הבעיה? רינג בלוי? שריטה בצילינדר? וכשאני מדליק מזגן כשהרכב עומד הוא מתכבה או שהוא מוריד טורים ל600 אלף טור בערך וכל האוטו מתחיל לירעוד כאילו הוא עומד להיתכבה מה יכולה להיות הבעיה מנוע צעדים? כי ליפעמים לא תמיד הרכב משחק לי עם הטורים שהאוטו עומד בניוטרל הוא מעלה טורים ל2000 טור ומוריד ל1000 ככה משחק.. ועוד משהוא הצינור של המזגן שניכנס לראדיטור איפה הוא נימצא בקולט כי ניראה לי שהוא מנותק אצלי כי המזגן לא מחמם...
  10. אני מחפש כבר כימעט חצי שנה אנג׳ל אייז למיצובישי קולט מודל 94 והיתייאשתי כבר אני מחפש וכלום חיפשתי בכל פורום אפשרי כל אתר אינטרנט אפשרי ולא מצאתי שום דבר התוצאות היחידות שמצאתי זה אנג׳ל אייז של הונדה סיוויק מודל 93... השאלה שלח היא האם האנג׳יל אייז של הסיוויק מתאים ב100 אחוז או שיהיו את הרווחים המגעילים האלו? ואם יש מישהוא שיודע על אנג׳ל אייז ייעודיים לקולט? אין בעיה אפילו להזמין מחול או משהוא רק שאפילו בחול לא מצאתי(איבי וכאלה) ועוד שאלה כמה פחח יכח לי פחות או יותר על באד בוי(גבות, מכסה מנוע קשוח או איך שבא לכם לקרוא לזה) ומה החוקיות של זה? תודה!!
  11. אני צריך המלצה על זוג צמיגים 15 205 55 ועוד שאלה קטנה את הזוג צמיגים החדשים עדיף לשים מקדימה ואת הישנים מאחורה או הפוך?
  12. המאזדה שנת 2005
  13. אני מעוניין להתקין רדיו דיסק במאזדה 3 עם מערכת מקורית עכשיו אני רוצה להתקין עם המתאם מפלסטיק ולא בניה מפיברגלס... אני יודע גם שיש מין צמה מתאמת בין הצמה של המערכת המקורית לבין כל צמה של רדיו דיסק מאיפה אני יכול להשיג את הצמה ואת המתאם מפלסטיק? ומה העלויות -+ של שתי הרכיבים?
  14. ורגע המחיר שקיבלתי מוגזם?
  15. כמה אמור לעלות צבע לכל האוטו ללא פחחות? קיבלתי הצעת מחיר 3500 למיצובישי קולט 94 הצורה הישנה זה רכב קטן יחסית זה לא קצת יקר?
  16. ראיתי שהרבה פה בפורום ממליצים על הjbl gto1004.. חשבתי בתור התחלה לחבר רק את הקומפוננט והסאב למגבר ואחרי זה ליקנות מונו בלוק.. עכשיו הjbl יצליח להגביר טוב את הטמפו ואת הcvr 12?
  17. יש לי קניתי כבר קומפוננט של מורל טמפו 6 סאב של קיקר cvr 12 ו6X9 של פיוניר אני צריך המלצה למגבר 4 ערוצים לקומפוננט ולפיוניר והמלצה למונו בלוק אני מקווה שעכשיו זה יותר ברור
  18. מה זה המנגנון המכני ואיך איפשר לסדר אותו? וסאן רוף מקורי של מיצובישי.. לגנות לא מאמין שאני יגיע אבל תודה בכל מיקרה!
  19. התקציב סביבות 1500-2500 משהוא כזה ולא זה לא צהוב זה בצבע כחול...
  20. קניתי ליפני חוד בערך מיצובישי קולט עם סאנרוף לא תקין... הסאנרוף כאילו הזכוכית בחלק שאמור לעלות למעלה ״נפל״ פנימה כשאני לוחץ על הכפתור ליפתוח שומעים את המנוע כאילו מנסה ליפתוח אותו אבל אפילו לא מוזיז אותו.. יש למישהוא מוסג מה יכולה להיות הבעיה? ועם יש איזה מקום באיזור הרחובות גדרה שמתעסק עם סאנרוף? שמעתי על ברוך ובניו באיזור התעשיה ברחובות מישהוא מכיר?
  21. אני רוצה לבנות מערכת בקולט שלי עכשיו יש לי קומפוננט של מורל טמפו 6 סאב של קיקר cvr12 וזוג 6X9 פשוטים של פיוניר.. עכשיו אני צריך המלצה למגבר לקומפוננט ולפיוניר ולעוד מונו בלוק לסאב.. התקציב לא מוגבל אבל לא בא לי להיסחף יותר מידי כל הרמקולים והסאב לא מורכבים ועוד שאלה יש לי דאבל דין של זד יש לו 2 יציאות אר סי אי ועוד יציאה אחת לסאב לא אדם לבן רגיל כאילו חיבור לכבל אחד עכשיו השאלה שלי היא עם אני יכול לחבר את המונו בלוק ליציאה הזאת?
×
×
  • תוכן חדש...