כשאני מדליק אורות ברכב, האור של הברקס נידלק קבוע.
אבל כשאני מכבה את האורות הכל חוזר להיות תקין, אור ברקס נידלק רק כשלוחצים על הבררס והכל תקין...
מה יכולה להיות הבעיה כי לא ניראלי שזה יונית ברקס כי כשהאורות כבויים הכל עובד פיקס נידלק האור ברקס רק כשאני לוחץ על הדוושה של הברקס.
ובלי קשר החלפתי יונית ברקס ליפני משהוא כמו חודש(יונית מקורית של קולט יש לי עוד קולט לחלקים בבית מה שנישאר מימנה לפחות )
הרכב הוא מיצובישי קולט מודל 94