Jump to content

tom-lavi

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של tom-lavi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הכוונה שלי היתה מאיפה אני משיג את הפלסטיק שמסביב למערכת, חוץ מזה שהקיט המדובר הוא של איביזה. הוא לא מתאים ללאון. תודה רבה על העזרה!
  2. ויפר, אשמח אם תוכל לשלוח לי את הלינק של מי שהזמנת ממנו את הקיט להחלפת המערכת, יש לי את אותה הבעיה, אני רוצה להחליף בלאון קופרה שלי את המערכת המקורית לדאבל דין. תודה רבה
  3. הי, יש לי סיאט לאון קופרה שנת 2008... אני רוצה להחליף את המערכת המקורית במערכת מולטימדיה עם dvd , gps וכו... בשביל להחליף את המערכת, צריך להחליף את הפלסטיק שלה לפלסטיק חדש שיכול להתאים למערכת החדשה. יש למישהו מושג מאיפה אני יכול לקנות את הפלסטיק הזה מבלי שישחטו אותי במחיר? (הציעו לי 900 שקל, וזה נראה לי ממש מוגזם). אין לי בעיה להזמין גם מהאינטרנט אם צריך... אשמח אם תוכלו לעזור
×
×
  • תוכן חדש...