Jump to content

cgg84

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי cgg84

  1. תודה לכולם. הייתי במוסך והבעיה הייתה תושבת הגיר. על הדרך גם הייתה בעיה במסרק ההגה, אבל זה קשור למשהו אחר תודה שוב, חן
  2. שלום לחברי הצוות. בעת נסיעה לפעמים במעבר בין הילוכים יש מעין נקישות שמגיעות מהחלק האחורי של הרכב. יכול להיות שזה באותו ההקשר, אבל גם לפעמים בהצתה יש את אותן נקישות/זעזוע. מה יכולה להיות הבעיה? תודה, חן
×
×
  • תוכן חדש...