Jump to content

yaniv33

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaniv33

  1. יש לי פגו 206 שהמנוע בה מתחמם לכ 10 מעלות מתחת לקו האדום המוסכניק שלי אמר שמדובר בראש מנוע(הוא בדק וזה לא טרמוסטט או רדיאטור) , והוא אומר שמדובר ב 2500 שקל לא כולל מע"מ זה די יקר לי , האם יש אלטרנטיבות ? האם משהו מכיר מקום שבו ניתן לבצע זאת במחיר נמוך יותר ?
×
×
  • תוכן חדש...