יש לי פגו 206 שהמנוע בה מתחמם לכ 10 מעלות מתחת לקו האדום
המוסכניק שלי אמר שמדובר בראש מנוע(הוא בדק וזה לא טרמוסטט או רדיאטור) , והוא אומר שמדובר ב 2500 שקל לא כולל מע"מ
זה די יקר לי , האם יש אלטרנטיבות ? האם משהו מכיר מקום שבו ניתן לבצע זאת במחיר נמוך יותר ?