Jump to content

vidati

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vidati

  1. שלום, אני חדש פה ויש לי בעיה. אני נמצא כרגע בניו זילנד ויש לי בעיה, קנינו רכב מיצובישי צריוט שנת 97 ובהתחלה הכול היה טוב ובשבוע האחרון יש בעיה כשמגיעים לאזור ה100 קמש, הרכב עושה קפיצה קטנה והטורים עולים לאזור 3.5-4 אלף סיבובים והמנוע צורח, אין לי ידע בנושא אבל לא כל כך רוצים להגיע למוסך כי כבר נקנסנו על 400$ עם הבלמים. תודה רבה על העזרה ואני מקווה שאני בפורום הנכון.
×
×
  • תוכן חדש...