החליפו למכוניתי מחזיר שמן גיר בגלל נזילת שמן, פירקו והרכיבו מחזיר שמן ואגן שמן. חזרתי למעקב לאחר נסיעה של 1000 ק"מ, ומצאו נזילת שמן נוספת ונמסר לי שיש צורך בהחלפת מחזיר שמן אחורי לגל ארכובה(תיבה"ל). דורשים ממני תשלום עבור עבודה. שאלתי האם לא יכלו לגלות נזילה זו בתיקון הקודם? האם יכלו למנוע ממני חיוב כספי המגיע למעלה מאלף ש"ח?