Jump to content

haimvis

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי haimvis

  1. נו...... אף אחד לא יכול לעזור לי???????????????????????
  2. ברשותי אופל קורסה שנת 2000 לפני כשבוע נדלקה נורית מחשב,ההתנעה היתה קשה ,כשהרכב התניע הוא רעד וזייף ב-P או ב-R או ב-D. בנסיעה היה תקין אך בעצירה שוב רעד וזייף. לקחתי את הרכב למוסך, שם בדקו במחשב תקלה 0335. בדקו אם הפלגים במקום ואת כבלי ההצתה. לאחר מכן ביקשו לבדוק את הכוהיל (למרות שהחלפתי לפני חודש), חיברו לכוהיל שהיה במוסך לבדיקה אך לפתע הרכב לא הניע.(מסובב את המנוע אך לא מניע). שבדקו האת כבלי ההצתה התברר שלא מגיע ניצוץ.חיברו חזרה לכהיל שלי ואין התנעה וניצוץ. הזמינו כוהיל חדש ושוב אין התנעה ולא מגיע ניצוץ. במוסך אמרו לי שיש בעיה חשמלית וחשמלאי צריך לבדוק.הוחלף חיישן קרנשפט ולא עזר, ניסינו עם חיישן קמשפט חדש ולא עזר. החשמלאי בדק את כל החיווט ולא מצא, וטוען שבמחשב לא מופיעה התקלה שהייתה .הרכב נמצא במוסך כבר שבוע. היום אמר לי החשמלאי כי הוא מזמין צ'וק התנעה(חיישן התנעה). אני כבר מיואש... משהו יכול לעזור לי???
×
×
  • תוכן חדש...