Jump to content

eladte9

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

הנקודות של eladte9

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם הגיע הזמן לעשות טיפול 10,000 לרכב, שאותו אני מבצע לבד בכל הרכבים שהיו לי פעם ראשונה שאני צריך לעשות טיפול לטויוטה ,הסתבכתי בנושא הפלאגים. מישהו יכול להסביר לי איך מחליפים אותם או איך מגיעים אליהם? ואיזה פלאגים צריך? טויוטה קורולה 2005 1,600 סמ"ק, 16 v תודה מראש
  2. באמת קשה למצוא סיריון מיד פרטית ולא ליסינג. לפני שנה כשחיפשתי אחת לאשתי ראיתי מודעה ביד 2 על רכב שנראה טוב, כשהלכתי לראות אותו הוא באמת הרגיש מצויין ונראה טוב אבל לא היה תיעוד טיפולים , ואז לגמרי במקרה פתחתי את תא הדלק של הרכב ושם מצאתי מדבקה של פזומט ,התקשרתי לפזומט ושם נאמר לי שהרכב היה עד לפני חצי שנה בליסינג.. והתברר לי לאחר מכן גם שהבן אדם סוחר רכב.. דבר שהוא הכחיש מכל וכל..
  3. נמכר!
  4. המחיר ירד ל-7,500 ש"ח
  5. שלום אני צריך להחליף את הרכב איזה מבין השניים שציינתי יותר חסכוני? אמין? בשיקולי כסף יותר מאשר שיקולי נוחות וביצועים איזה עדיף בהנחה ששניהם באותו המצב? ואוטומטיים בתודה אלעד
  6. למכירה פונטו שנת 2002 elx עברה טיפול ראש מנוע, החלפת מנוע הגה, ברקסים, 4 צמיגים חדשים רדיו דיסק, 2 חלונות חשמל נוסעת מצויין יד ראשונה השכרה 190,000 ק"מ נמצאת באזור ראש העין חסכונית בדלק 1:14 נעילה מרכזית מהשלט אוטומט מחיר- 8,000 ש"ח אלעד- 052-8236083
  7. מחפש קורולה בשנתונים 2005 -2007 מידיים פרטיות בלבד במצב טוב אלעד 052-8236083
  8. יש לי תקציב עד 30000 מחפש רכב אמין וחסכוני עד כמה שניתן איזה מהרכבים נותן את התמורה הטובה ביותר? התקציב מאפשר לי שנתונים 2006-2007 תודה
  9. ועכשיו לאוטו קשה להניע..
  10. שלום היום קרה לי מקרה מוזר .. קניתי את הפונטו שנת 2002 אוטומט לפני חודש בדיוק 167000 קילומטראז היום התנעתי והתכוונתי לצאת לנסיעה ארוכה, כבר כאן התחלתי לחשוד.. הרכב מתחיל לרעוד בעצירות. המשכתי לנסוע ופתאום המד חום התחיל לטפס מעלה.. עצרתי בצד ובדקתי מים, היה חסר טיפה ומילאתי מים ירוקים, המשכתי לנסוע ואחרי 5 קילומטר הרכב שוב מתחמם! הפעם הרכב ממש רועד ומשמיע קולות מוזרים מהמנוע, לפני שהספקתי לעצור בצד הרכב נכבה, בדקתי שמן ומים והם היו מלאים, יצאו מלא אדים מהמנוע.. מה יכולה להיות הבעייה? הרכב ממש רועד בעצירות, דבר שלא היה בככלל מקודם.. תודה
  11. eladte9

    15 אלף ש"ח

    תודה רבה על התגובות אז הגמר הוא בין פיאט פונטו ספייס לפגו 206.. אני חייב אוטומט... עד כדי כך האוטומט גרוע בפגו?
  12. eladte9

    15 אלף ש"ח

    ההתלבטות היא בין : פיאט פונטו ספייס פגו 307 סיאט איביזה סיאט קורדובה פגו 206
  13. שלום אני מעוניין לקנות רכב עד 15 אלף ש"ח מה שהכי חשוב זה: משנת 2002 ומעלה ,אוטומט, צריכת דלק טובה מה כדאי לבדוק? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...