שלום
למשפחה שני רכבים: אחד ניסאן מיקרה משנת 2013 רכב מליסינג 0 קמ וטויוטה יאריס משנת 2012 יד ראשונה. כל אחת עושה בערך 12K בשנה. שני הרכבים מטופלים עם כמעט אפס תקלות (טפו טפו).. אני שוקל למכור אחד מהם ולקנות חדש. מחיר המחירון של היאריס כפול מזה של המיקרה. שנממצא ממש בקרשים
מה אתם אומרים איזה רכב למכור.?