גם אני לא רציתי לפתוח נושא חדש אז יש לי טויוטה קורולה 2008 גיר רובוטי 145 אלף ק"מ. לפני כחודש, בנסיעה רגילה בעיר נדלקה לי מנורה אדומה בגיר והרכב הפסיק לנסוע. זה קרה לי כמה פעמים באותו יום לפרק זמן קצר של כמה שניות. גיר פשוט היה בניטרל כאשר ידית היתה משולבת על מצב E.
לאחר כיבוי הרכב והמתנה של כמה דקות המצב נפתר והמשכנו בנסיעה, זה קרה מספר פעמים עד שהרכב נתקע ונגרר למוסך, במוסך חובר למחשב ונמצאה תקלה במנוע חשמלי של המצמד, המנוע הוחלף כולל מזלג ומסב לחץ (כל הקיט של התקלה) בזמן התיקון המצמד נראה במצב טוב מאוד , עבר איפוס והתקלה נפתרה ,
לאחר שלושה ימים של נסיעה התקלה חזרה שוב, המתנתי עוד שבוע והרכב נתקע שוב בחג ראש השנה ונגרר למוסך (גיר פשוט היה בנויטרל ולא נכנס להילוך) , עכשיו נתגלתה בעיה ב ABS .
האם יש קשר בין התקלות למשהו יש רעיון כיצד לפתור את התופעה.