Jump to content

inbalk

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי inbalk

  1. אני אנסה לגולל את ההתעללות שעברתי במוסך צמרת הוד השרון,הגעתי לשם עם תלונה על נזילת שמן שסחבתי הרבה זמן שנאמר לי בכמה מקומות שהבעיה היא בנשם(צינור כלשהו). הגעתי אל המוסך הנל ואובחנה כי הנזילה היא בנשם ובאגן השמן וניתנה לי הצעת מחיר של אלף שח (מחיר נמוך מהמוסך המורשה).השארתי את הרכב והסכמתי לתיקון, כשחזרתי לקחת את ה... רכב בעל המוסך אמר לי כי כאשר הבין שלא ניתן להשיג את הצינור בנפרד אלא רק את כל החלק שעלותו 1500 שח ״עשה לי טובה״ וביצע לי איטום בסיליקון, הייתי סקפטית ושאלתי אותו האם זה יחזיק מעמד, הוא השיב בביטחון שהחומר בדיוק נועד לדברים הללו.לאחר כ3 חודשים כמובן שהנזילה חזרה ובריבית!!!חזרתי למוסך והסברתי השארתי את הרכב וכשחזרתי הסביר המנהל כי חיזקו לי את אגן השמן ושאבדוק עוד שבוע שבועיים וברור כי התקלה חזרה עם עוד רעשים מוזרים נוספים, לקחתי שוב את הרכב מה שהיתה טעות רצינית!!! לאחר יומיים חזר אליי ואמר כי האבחנה היא הנשם ויש להחליף את כולו כי קיבל עיוות בעלות של 1500 שח לפני עבודה, ניסיתי להתווכח איתו כי שילמתי המון כסף על מנת לתקן בפעם הקודמת ולפחות ושיבואהלקראתי והוא ניתן לי בפנים את הטלפון. לאחר שהגעתי למוסך עם תיגבורת הסכים ״לבוא לקראתי״ ולחפש את הצינור בנפרד. לאחר יומיים שאיננו מעדכן אותי וכל פעם אני מתקשרת לבדוק מה סטטוס התיקון, נאמר לי כי האוטו לא התניע והוא בטעינה והוא מקווה שהכל יהיה תקין (שכחתי לציין שאכן היתה לי בעיה במצבר , מה שהצריך הנעה באמצעות כבלים אם לא היה מותנע הרבה זמן אך עם כבלים היה מתניע ללא כל בעיה) , התקשרתי לאחר כשעה והמנהל הסביר כי הסטרטר הלך לי!! כשהגעתי הסברתי למנהל כי לא היתה שום בעיה בסטרטר ,הוא הסביר שמשום שהתנעתי הרבה עם כבלים הרסתי את הסטרטר ( מה שאני אפילו בתור בחורה שלא מבינה בזה יכולה להבין שזו שטות גמורה) לאחר שנתתי למנהל המוסך לדבר עם דודי המוסכניק הוא שינה את גרסתו , משום שהרכב לא התניע ולא היתה לי אפשרות להעביר אותו למוסך אחר נאלצתי בלית ברירה לתקן אצלו. לאחר שהסביר כי לא עושה חצי עבודה וחייבים להחליף גם את המצבר אם אני לא רוצה להרוס את הסטרטר החדש, הסכמתי לתקן רק את הסטרטר ומצבר אקנה בעצמי ניתנה לי הצעת מחיר של 700 שח כולל מעמ,כאשר הגעתי לאסוף את הרכב בשיא חוצפתו הסביר לי כי ממש בא לקראתי והתיקון יעלה לי סהכ 898 שח!!!!!!!!! כמובן שהוא קיבל 700 שח ולא שקל יותר. מקווה שבשנה הבאה לא יהיו עוד מקרים כאלו.......למרות שאני מאוד סקפטית.....
  2. היי אני חייבת עזרה מהירה לגבי איך מוחקים או עורכים הודעה שפרסמתי??? תודה
×
×
  • תוכן חדש...