Jump to content

sharonfx

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sharonfx

  1. גם אני בעלים של טוסון 2.7L V6 השוקל לבצע הסבה לגז. קיבלתי הצעה מזכיין של גזפרו בעין המפרץ. מישהו שמע עליהם ויכול לתת חוות דעת?
×
×
  • תוכן חדש...