שלום רב לחברי הפורום..
הייתי שמח לדעת מה דעתכם על הרכב המופיע בנדון, מבחינת (החשיבות אינה בהכרח בסדר הזה):
1. אמינות הרכב (האם הרכב מאופיין בתקלות רבות??)
2. עלויות אחזקה
3. סחירות (הביקוש לרכב כיד שניה)
4. בטיחות (מצפים לילד בע"ה)
5. ביצועים
6. צריכת דלק
במידה ויש לכם הצעה לרכב אחר במחיר דומה (כ-125 אש"ח) הייתי שמח לשמוע.
המון תודה על עזרתכם