הי
השבוע קניתי סיטרואן C4 2000 ידנית קופה במצב דיי טוב ושמורה
אך גיליתי שיש לי נזילות מים מהחלק האחורי שמפריד בין הגג פנורמי לתא מטען (יש שם מעין עוד זכוכית) גיליתי זאת בלילה כאשר האוטו חנה מתחת למזגן די חזק שהשפריץ מלא מים אחרי כשעה שחנה ככה ראיתי שחדרו לי מים בחלק האחורי של האוטו מעל למושבים האחוריים ליד הרמקולים גיליתי גם שיש סימנים כהים של חדירת מים על הבד משני הצדדים באוטו המקום פחות או יותר גיליתי מאיזה אזור יש את הנזילה עכשיו יש לי שאלה איך מתקנים את זה וכמה זה עולה והאם הבודק שבדק לי את הרכב לפני קניה היה אמור לזהות את הסימנים של רטיבות שדיי בולטים לעיין ?
מצורפת תמונה האזור האדום משם אני חושב יש את הנזילה