שלום
החלפתי לאחרונה כריות של בולמי זעזועים ברכב.
כיום, האוטו קופץ בכל מהמורה, וממשיך לקפוץ.
לפני החלפת הכריות, הוא לא התנהג כך...
השאלה שלי היא האם יתכן שהחלפת הכריות גרמה לשינוי? האם יתכן שבמהלך ההחלפה נזל שמן מהבולמים והם איבדו מהיעילות שלהם? או אולי משהו אחר?