שלום לכולם,
יש לי מאזדה לאנטיס 323 שנת 95. היום שמתי לב שנורית עגולה מהבהבת באדום משמאל להגה. אין לי מושג מה היא מסמלת כי אין אינדיקציה או לוגו כלשהו לידה. יש כאילו מתג והנורה נמצאת באמצע. ממש משמאל להגה ליד המתג של אורות ערפל. מה זה יכול לסמל?
חייבת לציין שכל הזמן ה-ABS דלוק בכתום אבל היום הוא נכבה דווקא והנורה הזו משמאל להגה התחילה להבהב.
מישהו מכיר את הבעיה? מה עושים?
תודה ושבוע טוב!
שושי