Jump to content

שושיקה4

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של שושיקה4

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הי השלט התפרק לפני חודשיים ולא עשיתי אחד חדש אלא אני נועלת ופותחת את הרכב עם המפתח בדלת הראשית. מצרפת שתי תמונות (מקווה שהן מצורפות)... אגב אזעקה - מאז שקניתי אותו לפני כשנה יש לרכב קטעים של פתאום להפעיל את האזעקה כשהרכב נעול או שפותחים את דלת הנהג. ללא שום סיבה. אני חייבת להודות שמאז שהשלט התפרק אין לרכב "התקפי" אזעקה כאלו ללא סיבה התמונות צורפו?
  2. שלום לכולם, יש לי מאזדה לאנטיס 323 שנת 95. היום שמתי לב שנורית עגולה מהבהבת באדום משמאל להגה. אין לי מושג מה היא מסמלת כי אין אינדיקציה או לוגו כלשהו לידה. יש כאילו מתג והנורה נמצאת באמצע. ממש משמאל להגה ליד המתג של אורות ערפל. מה זה יכול לסמל? חייבת לציין שכל הזמן ה-ABS דלוק בכתום אבל היום הוא נכבה דווקא והנורה הזו משמאל להגה התחילה להבהב. מישהו מכיר את הבעיה? מה עושים? תודה ושבוע טוב! שושי
×
×
  • תוכן חדש...