שלום חברים
אני צריך עזרה , אותו דבר קרה באלרו 2001 , נפח 2400 , אוטומטית
שייכת לאבא שלי
אף אחד לא מצליח לפתור לו את הבעיה , לפי דעתי ואמרתי שיתכן וזה החיישנים גל זיזים \ גל ארכובה
אבל מוזר שהמקצוענים המןמחים לא עלו על הבעייה האוטו שכב שבוע במוסך "פתוח "
וחושבים שהמחשב ייתן להם את התשובה
בדקו מערכת והצתה ודלק נמצאה תקינה
נ.ב האם אלרו תוכל להגיד איך נפתרה הבעייה אצלך
האם קיים מוסך שמתמחה בחיישנים או מחשבים - או בעל עסק אמין - מישהו מכיר?
בתודה מראש