Jump to content

gimbo38

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של gimbo38

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום חברים אני צריך עזרה , אותו דבר קרה באלרו 2001 , נפח 2400 , אוטומטית שייכת לאבא שלי אף אחד לא מצליח לפתור לו את הבעיה , לפי דעתי ואמרתי שיתכן וזה החיישנים גל זיזים \ גל ארכובה אבל מוזר שהמקצוענים המןמחים לא עלו על הבעייה האוטו שכב שבוע במוסך "פתוח " וחושבים שהמחשב ייתן להם את התשובה בדקו מערכת והצתה ודלק נמצאה תקינה נ.ב האם אלרו תוכל להגיד איך נפתרה הבעייה אצלך האם קיים מוסך שמתמחה בחיישנים או מחשבים - או בעל עסק אמין - מישהו מכיר? בתודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...