שלום אחרי אלפי מוסכים שכבר עברתי ושפחתי כספים בלי לפתור שום בעיה שקיימת עדיין אני ינסה לקבל ממכם עזרה
יש לי סיאט איביזה 2001 שעשתה 70 אלף קילומטר ממש אוטו בובה קניתי אותו מרופאה שבקושי נסע הרכב ידני
בחצי שנה הראשונה האוטו נסע פיקס בלי שום תקלה בתקופה האחרונה התקלות באו אחת אחרי השניה
1.האוטו בעת ירידה לטורים נמוכים עושה רעש של פלוצים ממש פלוצים מהאגזוז
2.האוטו רועד בעת ירידת טורים בהילוך סרק וגם בהילוך הראשון
3.האוטו העלה כפול את צריכת הדלק
4.נחנק בטורים גבוהים וממש נהיה עגלה
5.בעת לחיצה ארוכה על הגז והגעה לטורים גבוהים ברגע שאני עוזב את הגז הגיר מרעיש רעש חזק של חיכוך
הדברים שעשיתי ולא עזרו
1.החלפתי ממיר לממיר חדש - טענו שככה הפלוצים יגמרו וצריכת הדלק תרד
2.טיפול גדול כולל הכל החלפת פילטר דלק
3.ניקוי דודים
אז אחרי כל כך הרבה השקעה ומוסכים וביזבוזי זמן ובעיקר כסף תנסו לעזור לי ולהגיד לי אילו דברים צריך להחליף.!