שלום לכולם
לאחר שכבר המון זמן אני מסתובב פה בפורום, קורא ולומד המון דברים מעניינים - אני שמח להצטרף כחבר לפורום (למרות שסיבת ההצטרפות היא תקלה שמורידה קצת מהשמחה...)
ברשותי טויוטה קורולה 93.
כשמפעילים את המזגן הוא עובד מספר דקות ומקרר כראוי אך לאחר מס' דקות הוא מפסיק לקרר ומוציא אוויר חם.
ראיתי בפורום בעיות דומות אך עם הרבה ספקולציות והמלצות לבדיקות שונות, ריכזתי כאן את כל מה שבדקתי כך שאני מקווה לקבל תשובות ממוקדות (ככל האפשר)
1. המדחס נכנס לעבודה ונשאר ממותג (קלאץ חשמלי מגנטי) במשך כל הזמן.
2. המאוורר של רדיאטור המזגן עובד במשך כל הזמן.
3. אין חוסר בגז - בוצע וואקום גז אצל מזגניסט (מה שאמור לשלול לחות וקיפאון בתוך הקרר), הבעיה נמשכת.
למיטב הבנתי במידה ויש בעייה עם חיישני הטמפרטורה (זיוף, התחממות וכו') אז זה היה גורם לניתוק המדחס, וזה לא קורה.
ועכשיו לשאלות:
1. האם ישנו פיקוד חשמלי כלשהו על זרימת הקרר במערכת, שסתום חשמלי כלשהו (למיטב ידיעתי לא, אבל כל יום לומדים משהו חדש...)?
2. ההשערה שלי היא ששסתום ההתפשטות נתקע משום מה במצב סגור ולא משתחרר (רק אחרי מס' דקות של ניתוק המזגן) - האם זה הגיוני? ובמידה וכן האם יש מה לעשות מלבד להחליף אותו?
3. האם יכול להיות שהבעייה במדחס, ואחרי שהוא מתחמם קצת אז הוא לא דוחס כמו שצריך (בריחת לחץ)?
4. האם יש המלצות למזגניסט טוב באזור באר-שבע דימונה?
תודה מראש לעונים
מישל