Jump to content

itaybar

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי itaybar

  1. שלום לכולם. אני די חדש כאן, אבל זה הרבה זמן שאני מקבל אחלה תשובות לגבי כל דבר שקשור לרכב. אתמול עשיתי טיפול 105000 לרכב שלי: פורד פוקוס 2004. כולל החלפת טיימינג, משאבה? ברקסים אחוריים, מדחס מזגן. סה"כ 2100 ש"ח. הבעיה שכבר היום, שעתיים לאחר שהוצאתי את הרכב אני שומע רעשים איפושהו למטה מקדימה מצד ימין בכל פעם שאני עולה על במפר. ובכלל כל הווליום של הרכב השתנה, כאילו קיבלתי רכב אחר. האם אחרי שעושים טיפול אמור להיות רעשים כאלו? האם הרעש של האוטו אמור להשתנות?
×
×
  • תוכן חדש...