שלום וברכה, צריך המלצה לרכב משומש בסביבות ה16-18 אלף שקל בשנתונים 2000-2003
הרכב מיועד לאישתי לנסיעות לעבודה בסביבות ה 40+ קילומטר ביום, אני מחפש רכב אמין, שיהיה דיי חסכוני (שפשוט לא יבלע יותר מידיי), שיהיה דיי עמיד מבחינת פח וריסוק (לא כמו הסוזוקי בלנו), ושהאחזקה שלה לא תהיה יקרה, מבחינת ביטוח טיפולים וכו' ..
ההתלבטות העיקרית שלי עד עכשיו הייתה בין מאזדה לאנטיס 323, פיג'ו 206, טויוטה קורולוה, והונדה סיויק, שאת השתיים האחרונות דיי קשה למצוא בתקציב הזה אבל יש פה ושם מה גם שהוצעה לי AUDI A4 1800T שנת 2002 , במחיר דיי מצחיק שנכנס בתקציב הזה( שמורה ובמצב מצויין, מחבר שלחוץ למכור עקב טיסה), אבל לגבי האאודי אני דיי מפחד מההעלויות הנלוות של ביטוח טיפולים וחלקים.
אז אנא ממכם תנו את חוות דעתכם איזה רכב עדיף ממה שרשמתי פה , או שתאירו את עיניי לגבי רכבים אחרים בתקציב שלא רשמתי פה.
-ושאלה אחרונה מבחינת ק"מ כמה נחשב סביר בשנתונים האלה?
לכל העוזרים תודה מראש, אני כבר הרבה זמן שובר את הראש עד שגיליתי את הפורום הזה , תודה ושבת שלום.!