Jump to content

orantr

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orantr

  1. קודם כל תודה רבה לעוזרים. ואחי לגבי מוסך ספול , הוא אמין? אני פשוט לא מבין גדול ברכבים ואני לא רוצה שיתפרו אותי מבחינת מחיר וינצלו את החוסר ידע שלי בנושא, לכן חשוב לי לדעת אם הוא אמין ואם יש לך נסיון איתו? Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
  2. הרכב עבר 108 אלף קילומטר לגבי מוסך רון, אני יודע שמדובר במוסך רציני ומקצועי ותמיד המליצו לי עליו אבל אני גר בשדרות ולכן אני מחפש המלצה על מוסך פה באיזור. בעבר שמעתי על איזה מוסך באשקלון שהבחור שם במוסך היה בעבר עובד בצ'מפיון מוטורס ושהו מאוד מקצועי ואמין, יש למישהו מושג או מידע לגבי המוסך הזה? Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
  3. שלום, בעקבות בעיית "קפיצות" בגיר בהעברת הילוכים , VW golf 2007 1600 fsi (טיפטרוניק 6 הילוכים) , החלטתי לקחת את הרכב למוסך כי הבעיה רק מחמירה והקפיצות כבר בלתי נסבלות. אני צריך המלצה למוסך מקצועי ואמין (לא מורשה-לא מתקרב יותר) שמתמחה ברכבים גרמניים או בפולקסווגן בפרט באיזור אשקלון-שדרות-אשדוד ... כבר לא יכול למשוך יותר את הבעיה עם הגיר ומפחד שזה רק יחמיר ובסוף גם הנזק הכספי יהיה יותר גדול :/ תודה רבה לעוזרים ! Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
  4. כן לגבי מוסכי יבואן כבר הבנתי בטיפול האחרון שכף רגלי לא תדרוך בהם . מוסך רון נמצא בתל אביב אני משדרות, יהיה שווה לנסוע עד אליו בשביל ייעוץ ? או שאולי יש מוסך מומלץ אחר פה באיזור אשקלון אשדוד שהייתם ממליצים ? ושוב סורי על כל השאלות אני פשוט ממש לה הכי בקיא בעניין ואין לי כוח וזמן שיתחילו לטרטר אותי ממקום למקום ובטח שלא יעבדו עליי. אז שוב אני באמת מודה לכל מי שעוזר .
  5. בטוח שהחלפת שמן גיר לא תעשה נזק כמו שההוא מצ'מפיון אמר לי? ואם כן אז לעשות את זה במורשה או בכל מוסך ?
  6. את הבדיקות האלה אני עושה במוסך רגיל או במוסך גירים? ויש צורך במוסך מורשה או שלא הכרחי ? תודה רבה לכם
  7. מדובר ב VW Golf 2007 1.6 fsi עם גיר טיפטרוניק 6 הילוכים. הרכב ברשותי כבר שנתיים עם קילומטרג' של 107,000 קילומטר . לאחרונה התחילו מין קפיצות/מכות של הגיר בזמן נסיעה בהעברת הילוכים, רוב ה"מכות" קורות בדרך כלל לאחר בלימה והמשך נסיעה ושמתי לב שזה בדרך כלל קורה כשהרכב עובר מהילוך שלישי לרביעי. הקפיצות האלה ברובם מורגשות ממש בקטנה אך לעיתים יש ממש קפיצה רצינית שמורגשת מאוד ! הרכב בגדול מאוד שמור ומטופל בזמן ובמוסכים מורשים , ורק לאחרונה אף בוצע טיפול גדול (100 אלף ). שמעתי שהגיר הזה ספציפי נהיה בעייתי אחרי 100 אלף קילומטר ומתחיל לפקשש, ולמען האמת אני לא מבין גדול בעניין ובכלל ברכבים. השאלה שלי היא מה מומלץ לי לעשות במצב כזה? האם זאת בעיה שיכולה להסתדר לבד וכדאי לחכות ולהמשיך בלי לעשות כלום? האם לקחת את הרכב לבדיקת גיר? מה אופציות התיקון והעלויות? סליחה על הבורות אבל אני באמת אשמח לעזרה ! אני אודה מאוד לעוזרים, תודה רבה.
  8. ברשותי גולף 2007 ולאחרונה פשוט התקלפו הריפודים של הדלתות האחוריות וגם של הגג (יש סאנרוף) הדבר גורם ללכלוך בכל הרכב של שאריות הדבק ובכלל זה לא נראה יפה. רציתי לדעת בערך מה טווחי המחירים של חידוש ריפוד לדלתות ולגג ? ובערך כמה זמן עבודה זה לוקח לרפד? ואם אפשר לקבל המלצה או שם של רפדייה שעושה זאת באיזור אשקלון, שדרות,נתיבות...(דרום)?? תודה רבה לעוזרים !
  9. חברים, אני צריך המלצה לשמן מנוע טוב לגולף שנת 2007 מנוע 1.6 fsi , אני מעדיף בתקציב של עד 200 שקל אבל אם יהיה שווה להוסיף עוד 100+ שקל לשמן טוב יותר אשמח לקבל גם המלצה לכך. תודה רבה לעוזרים
  10. בוא נגיד ש"לגשת" זה לא בדיוק המילה המתאימה בשבילי , כי אני מגיע משדרות ולכן חשוב לי לדעת לפני כן מחירים ועלויות...ולראות אם הטרטור הזה משתלם לי. כמו כן חוות דעת של בעל המוסך רון שלפי הבנתי הוא חבר פה בפורום נכון ?! אני אשמח אם תוכל להגיב גם
  11. בנוגע להודעה קודמת שרשמתי כאן לגבי בעיה בסיאט איביזה 2002 מנוע 1600 , שהטורים היו נמוכים וקופצים בעת עצירה מוחלטת, ובעת הנעה הטורים היו ממש נמוכים עד שהרכב היה נכבה , ובכל נסיון למעבר לרוורס הרכב היה נכבה, בנוסך לרעש חנוק מהמנוע... לאחר בדיקה במוסך התברר שהבעיה הייתה בבית המצערת. המוסכניק שהוא חבר של ההורים שלי אמר לי שהבית מצערת שחוקה ובמצב לא טוב, אבל הוא ניקה אותה וואמר לי שבינתיים האוטו עובד בסדר גמור אבל שבעתיד יכול להיות הלא רחוק בכלל זה יקרה שוב ונצטרך להחליף בית מצערת. (לפני פחות מחודש) ואכן הרכב שוב התחיל לעשות קצת בעיות רעש טיפה חנוק...והרכב נכבה כמה פעמים באמצע הנסיעה ! וגם נכבה איזה פעם פעמיים ישר לאחר הנעה... דיברתי שוב עם המוסכניק לגבי החלפת מצערת, הוא בדק לי ואמר לי שחדשה עולה 2800 לפני מע"מ !! ומשופצת עם אחריות עולה 1000 שקל ! עכשיו בתור אחד שלא מבין בכלל , אני שמעתי שהמשופצות עושות קצת בעיות. ובאופן כללי אני רוצה להיות בראש שקט כשהכל עובד כמו שעון. אבל לשאלתי אליכם לאלה שמבינים במחירם \ בעלי מוסך של סיאט פולקסוואגן, האם זה המחיר של בית מצערת חדש??! ואם לא איפה אני יכול למצוא ביותר זול ?! זאת השקעה רצינית בשבילי כרגע ואשמח אם תעזרו לי ... תודה
  12. עדכון סתם לכל מי שמעוניין לדעת: לקחתי את הרכב לשכן שהוא מנהל מוסך , בחור אמין מאוד שאני מכיר שנים . לאחר כמה בדיקות התברר שהבעיה הייתה בבית המצערת , הוא ניקה אותה והבעיה נפתרה, אך לטענתו בית המצערת במצב לא טוב וייתכן בעתיד הלא רחוק שהיא תלך ונצטרך להחליף, ושמדובר בבלאי טבעי של הרכב. הבנתי ממנו שזה סיפור של כ 2000 שקל פלוס מינוס. וסתם לידע כללי מדובר בסיאט איביזה 2002 1.6 אוטומט שעברה 104,000 ק"מ תודה לכולם.
  13. כן אמרו לי לגבי המנוע צעדים, רציתי גם לדעת אם זה נשמע משהו רציני שיכול להגיע לסכומים גבוהים של תיקון?? ותודה רבה
  14. ועוד משהו ששכחתי לציין זה שבהנעה המנוע נשמע חנוק כזה כאילו כל רגע הוא עומד להתכבות ובהרבה פעמים הוא גם נכבה בלי גז, בבקשה מישהו יכול לעזור לי מה זה יכול להיות ?
  15. יש לי בעיה שצצה היום ברכב, נתחיל בכך שכאשר אני עם הרכב עומד מונע עם ברקס הטורים מקפצים בין 500-1000 סל"ד , כמו כן המנוע משמיע רעש טיפה מוזר בנסיעה ורק לאחר כ10-15 דקות זה עובר. לאחר כשעה שניסיתי להניע את הרכב ולצאת מהחניה הרכב בניע אך כל פעם שלחצתי על ברקס ובאתי להעביר לרברס האוטו נכבה ורק לאחר כמה וכמה נסיונות הצלחתי. הרכב הוא סיאט איביזה שנת 2002 אוטומט זאת הפעם הראשונה שנתקלתי בבעיה הזאת . אמרו לי משהו לגבי חיישן טורים , או לנקות איזה משהו עם ספריי קרבורטורים אבל אני ממש לא מבין בזה .ואשמח לשמוע מה יכולה להיות הבעיה , אני מקווה שזה לא משהו רציני. תודה לכם
  16. לגבי הפיאט פונטו, אישתי נהגה על אחת כזאת של חברה שלה גיר אוטומט , והיא שללה אותה תוקף, לגבי המאזדה לאנטיס שהיא נהגה עליה לא מעט והיא מאוד נהנתה מהנסיעה שלה. אבל שוב באופן כללי אני אשמח לקבל חוות דעת על כל אחד מהרכבים שרשמתי. יתרונות, חסרונות, "מחלות" למינהם, וגם המלצה סופית ...ושוב תודה רבה לעוזרים
  17. אז התבלבלתי בכותרת אחי, אבל הבנת לבד מתוכן ההודעה ולגבי היונדאי אקסנט אני לא יודע זאת ההמלצה הראשונה שאני מקבל עליה, ועוד משהו ששכחתי לציין זה שהרכב חייב להיות עם גיר אוטומט כי אישתי לא רוצה גיר רגיל, וללפי מה שראיתי היונדאי אקסנט 1500 אוטומט בשנתונים האלה אוכלת כמו המאזדה לאנטיס 323 שנראה לי שבמצב כזה עדיפה הלאנטיס לא ?!
  18. שמעתי שלאופל בשנתונים האלה יש הרבה בעיות עם הגיר האוטומט... וחוצמזה שכחתי להוסיף בהודעה הראשית גם סיאט איביזה, תודה לעוזרים.
  19. שלום וברכה, צריך המלצה לרכב משומש בסביבות ה16-18 אלף שקל בשנתונים 2000-2003 הרכב מיועד לאישתי לנסיעות לעבודה בסביבות ה 40+ קילומטר ביום, אני מחפש רכב אמין, שיהיה דיי חסכוני (שפשוט לא יבלע יותר מידיי), שיהיה דיי עמיד מבחינת פח וריסוק (לא כמו הסוזוקי בלנו), ושהאחזקה שלה לא תהיה יקרה, מבחינת ביטוח טיפולים וכו' .. ההתלבטות העיקרית שלי עד עכשיו הייתה בין מאזדה לאנטיס 323, פיג'ו 206, טויוטה קורולוה, והונדה סיויק, שאת השתיים האחרונות דיי קשה למצוא בתקציב הזה אבל יש פה ושם מה גם שהוצעה לי AUDI A4 1800T שנת 2002 , במחיר דיי מצחיק שנכנס בתקציב הזה( שמורה ובמצב מצויין, מחבר שלחוץ למכור עקב טיסה), אבל לגבי האאודי אני דיי מפחד מההעלויות הנלוות של ביטוח טיפולים וחלקים. אז אנא ממכם תנו את חוות דעתכם איזה רכב עדיף ממה שרשמתי פה , או שתאירו את עיניי לגבי רכבים אחרים בתקציב שלא רשמתי פה. -ושאלה אחרונה מבחינת ק"מ כמה נחשב סביר בשנתונים האלה? לכל העוזרים תודה מראש, אני כבר הרבה זמן שובר את הראש עד שגיליתי את הפורום הזה , תודה ושבת שלום.!
×
×
  • תוכן חדש...