Jump to content

sub-xel

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sub-xel

  1. שלום, קניתי לא מזמן פאביה 1.4 חדשה. אני רוצה לקנות נוזל קירור. במוסך אמרו לי שמספיק לי G12, אבל בתכלס אני לא מבין מה ההבדל בינו לבין G12 פלוס לבין G12 פלוס פלוס. בקיצור, מה לשים??? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...