Jump to content

HUNTER36

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי HUNTER36

  1. שלום, אני מעוניינת לקנות רכב חדש משנת 2012, (כרגע ברשותי דייהטסו סיריון משנת 2007) ההתלבטות כרגע הינה בין שני הרכבים: סוזוקי סוויפט ויונדאי I20. הייתי די בטוחה שאני ארכוש את הסוזוקי לאור המוניטין וצריכת הדלק אולם כשישבתי בה מצאתי שהפלסטיקה די פשוטה, החלל קטן (לפחות ביחס לסיריון) ותא המטען קטן עוד יותר, היא גם מגיעה רק עם שני חלונות חשמליים קדמיים, מנוע 1200. באשר ליונדאי - טרם בדקתי, אני מסתמכת על המלצות בלבד, אולם היא מגיעה מאובזרת ומפנקת יותר (כך לפחות נטען). המדובר על מנוע 1400. קראתי במספר פורומים ומצאתי כי מבחינת המחיר (אם כי לא בפער גדול),נוחות המושבים וצריכת הדלק הסוזוקי עדיפה. מבחינת האיבזור/פינוק עדיפה הI20. לרוב אני נוסעת ברכב לבד בנסיעות בינעירוניות. הייתי שמחה לקבל המלצה באשר לאמינות הרכב, בטיחות, צריכת הדלק, יכולת נסיעה לדו' לירושלים, יתר הפרמטים החשובים, שמירת שווי שוק וכל דבר אחר שיכול לעזור בהחלטה. בתודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...